اخبار داغ

خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان‌جنوبی:

پیوستن به کمپین "به وقت روشنایی" ترویج مصرف بهینه برق است

پیوستن به کمپین "به وقت روشنایی" ترویج مصرف بهینه برق است
مولوی‌حقیقی ضمن پیوستن به کمپین "به وقت روشنایی" گفت: با پیوستن به این کمپین می‌توانیم مصرف بهینه انرژی برق را ترویج دهیم و همگان باید بسیج شوند تا مصرف انرژی برق به حداقل برسد و در اختیار همگان قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله مولوی‌حقیقی خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین انرژی‌های کشور برق است و خراسان‌جنوبی نیز در منطقه گرمسیری قرار دارد که همین امر باعث مصرف بیشتر برق در استان می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,

وی افزود: حداقل انتظاری که از مردم داریم این است که در تابستان که استفاده از سیستم سرمایشی رواج دارد، از مصرف بی‌رویه برق خودداری کنند.

,

 

,

خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان‌جنوبی گفت: مردم به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که ساعاتی از شبانه‌روز که هوا خنک‌تر است، سیستم سرمایشی خاموش باشد.

,

 

,

مولوی‌حقیقی تصریح کرد: در بعضی از ادارات متأسفانه در ساعاتی از شبانه‌روز که مجموعه اداری تعطیل است، سیستم روشنایی و سرمایشی روشن است و نیاز است مسئولان هر اداره در جهت مصرف بهینه برق تدابیری را بیندیشند.

,

 

,

وی با اشاره به این‌که این زمین و انرژی‌های آن سهم آیندگان و فرزندان ما هستند، افزود: مصرف بهینه انرژی و صرفه‌جویی در آن را باید به فرزندانمان چه از طریق بیان نکاتی در منزل و چه از طریق فضای مجازی بیاموزیم.

,

 

,

خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان‌جنوبی ضمن پیوستن به کمپین "به وقت روشنایی" گفت: با پیوستن به این کمپین می‌توانیم مصرف بهینه انرژی برق را ترویج دهیم و همگان باید بسیج شوند تا مصرف انرژی برق به حداقل برسد و در اختیار همگان قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه