اخبار داغ

نماینده مردم کردستان در مجلس:

تعرض به هواپیمای ماهان نقض قوانین بین الملل است

تعرض به هواپیمای ماهان نقض قوانین بین الملل است
محسن فتحی نماینده مردم شهرستانهای سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: با توجه به ماهیت تعرض به هواپیمای مسافربری ماهان، این موضوع باید از سوی دستگاه دیپلماسی کشور مورد پیگیری قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن فتحی نماینده مردم شهرستانهای سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با محکوم خواندن تجاوز آمریکا به هواپیمای مسافربری ماهان و به خطر انداختن جان مسافران بی گناه، بیان کرد: تعرض به هواپیمای مسافربری ماهان باید به طور ویژه از سوی دستگاه دیپلماسی، قوه قضائیه و سازمان هواپیمایی از طریق مجامع بین المللی پیگیری شود چرا که این اتفاق نقض آشکار قوانین حقوقی و بین المللی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

فتحی افزود: مجلس در دستور کار ویژه ای این موضوع را مورد بررسی قرار می دهد و در جهت حفظ مصالح ملی از دولت می خواهیم روند پیگیری حقوقی را گزارش دهد.

,

عضو هیئت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: چنین اقدامی هم غیرقانونی، هم خطرناک و هم بازی با جان انسان‌های بی گناه است به خصوص که برخلاف ادعای انجام شده، فاصله امن اصلا رعایت نشده است. 

,

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ حرکت خصمانه‌ای علیه ملت خود را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و در زمان خود به هر حرکت نابخردانه‌ای واکنش قاطع و مناسب نشان خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه