اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت اردبیل:

پلمپ 19 واحد بهداشتی و خدماتی در اردبیل/ نظارت ها ادامه دارد

پلمپ 19 واحد بهداشتی و خدماتی در اردبیل/ نظارت ها ادامه دارد
عمران خسروی گفت: ۱۹ واحد متخلف ( ۱۷ واحد قلیان سرا و قهوه خانه و ۲ واحد آرایشگاه زنانه ) به علت نقض قوانین بهداشتی پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عمران خسروی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،اظهار داشت:  پیرو ادامه اجرای روزانه رزمایش تشدید، کنترل و نظارت بر روند اجرای پروتکل بهداشتی بر اساس مصوبات ستاد کرونا هشتمین رزمایش نظارتی توسط ناظرین این مرکز با همکاری و پشتیبانی فرمانداری اردبیل و ادارات مستقر در مرکز استان و با همکاری اتاق اصناف، نیروی انتظامی، بسیج مقاومت و با حضور گسترده کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان اردبیل اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: ۴۵۶ واحد صنفی و ۹۱ واحد اداری و خدمات دولتی و عمومی، ۴۱ آرایشگاه و سالن زیبایی و ۳۱ واحد پذیرایی و بین راهی مورد بازرسی قرار گرفته است.

,

رئیس مرکز بهداشت اردبیل ضمن تشکر از متصدیان و مردم که با رعایت مقررات و پروتکل های بهداشتی به سلامت خود و مردم کمک می کنند گفت: به کسانی که با نقض مقررات باعث به خطر افتادن سلامت عمومی می‌شوند هشدار جدی داده می شود.

,

وی تصریح کرد: ۱۹ واحد متخلف دیگر ( ۱۷ واحد قلیان سرا و قهوه خانه و ۲ واحد آرایشگاه زنانه ) در روز دوشنبه ۶ مرداد ماه ۹۹ پلمپ و روند نظارتها و برخورد با متخلفین احتمالی طی روزهای آتی تشدید خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه