اخبار داغ

در پی فراخوان تجمع اعتراضی توسط کانال‌های اصلاح طلب عنوان شد؛

فرماندار بیرجند: این تجمع بدون مجوز و غیرقانونی است

فرماندار بیرجند: این تجمع بدون مجوز و غیرقانونی است
ناصری گفت: تاکنون درخواست مجوزی برای برگزاری تجمع به فرمانداری بیرجند داده نشده و برگزاری تجمع بدون مجوز، غیرقانونی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، بعد از انتشار اخبار تغییر استاندار خراسان جنوبی و جابه‌جایی معتمدیان، برخی افراد جوسازی‌هایی را در سطح استان به راه انداختند و حتی برخی مکان و زمان تجمع اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

علی ناصری فرماندار بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، در خصوص برگزاری تجمع گفت: کسی درخواستی از فرمانداری بیرجند برای برگزاری تجمع نداشته است.

,

وی افزود: اعطای مجوز برگزاری تجمع، روال دارد و باید گروه مشخص، از فرمانداری درخواست کند، طرح موضوع شود و زمان کافی وجود داشته باشد چراکه کمتر از یک هفته، طبق قانون تجمعات، نمی‌توانیم رسیدگی کنیم و اجازه نمی‌دهیم.

,

فرماندار بیرجند گفت: بیرجند، مرکز استان است؛ مجوز نهایی در صورت موافقت فرمانداری، توسط استانداری ارائه می‌شود.

,

ناصری افزود: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا، ما توصیه‌ای به تجمع نداریم و تاکنون نیز تقاضایی به فرمانداری نرسیده است و اگر توسط افردی این موضوع دنبال می‌شود، باید تذکر داده شود.

,

وی اظهار کرد: برگزاری تجمعی که از مکان مرجع یعنی فرمانداری یا استانداری مجوز نگیرد، غیرقانونی است.

,

بنابراین گزارش؛ اگر قرار بر برگزاری تجمع باشد، لازم است از مسیر قانونی انجام شود.

,

با توجه به شرایطی که ضدانقلاب مترصد سوءاستفاده از فضای نارضایتی عمومی در سطح جامعه است، این‌گونه تجمعات قطعا مورد سوءاستفاده ضدانقلاب قرار خواهد گرفت. بنابراین نیاز است در این خصوص شورای تأمین استان خراسان جنوبی نسبت به این موضوع ورود کند و استاندار به عنوان رئیس شورای تامین به فعالان رسانه‌ای که با استانداری همکاری بیشتری دارند و فراخوان این تجمع را در گروه‌ها انتشار می‌دهند، توضیح دهد که فضای استان با برگزاری تجمعات غیرقانونی امنیتی نشود.

,

از طرفی با توجه به اوج‌گیری شیوع بیماری کرونا، برگزاری هرگونه تجمع از سوی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا ممنوع شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه