اخبار داغ

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد:

یزدی‌ها با سامانه تلفنی «1656» تعرضات به اراضی ملی را اطلاع دهند

یزدی‌ها با سامانه تلفنی «1656» تعرضات به اراضی ملی را اطلاع دهند
خالقی فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: مردم شریف استان یزد با سامانه تلفنی «1656» تعرضات به اراضی ملی را اطلاع دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا خالقی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اجرای سامانه تلفنی «1656» در یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی، گفت: اخیراً با توجه به گزارشاتی که از مبادی مختلف به یگان محافظت ارائه شد، سامانه‌ای طراحی‌شده که افراد بتوانند گزارش را در مورد تعرض به اراضی دولتی اطلاع‌رسانی کنند، به همین جهت سامانه تلفنی 1656 راه‌اندازی و در سطح کشور فعال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد به فعال بودن سامانه تلفنی 1656 در استان یزد اشاره کرد و افزود: مردم شریف استان یزد اگر اطلاعی از تعرض به اراضی ملی در هر نقطه از استان که دارند می‌توانند با شماره‌گیری این شماره اعلام‌شده نسبت به اعلام محل موردنظر اقدام کنند.

,

, ,

وی اضافه کرد: پس از اعلام منطقه موردنظر توسط مردم، همکارانمان در سطح استان یزد مورداشاره‌شده را بررسی خواهند کرد و اقدامات بعدی انجام خواهند داد.

,

خالقی با بیان اینکه به‌طور حتم در خصوص اقدامات یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی در مورد محل اشاره‌شده به شخص تماس‌گیرنده اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، اظهار داشت: مردم عزیز استان یزد اگر گزارشی از تعرض و یا تصرفاتی از سال‌های قبل در خصوص اراضی ملی دارند می‌توانند با تماس با شماره 1656 آن را اعلام کنند و ما نیز در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

,

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به اینکه این سامانه تلفنی از اوایل سال جاری در کشور راه‌اندازی شد، افزود: با توجه به اینکه باید زیرساخت‌های لازم در مورد اجرای صحیح این سامانه در سطح کشور راه‌اندازی می‌شد، از یک ماه پیش در استان یزد راه‌اندازی شد ولی اخیراً به علت مشکلاتی در زیرساختی که وجود داشت با مشکل روبه‌رو است که در حال رفع آن هستیم.

,

, ,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه