اخبار داغ

تهیه‌کننده قمی؛

با پیوستن به کمپین به وقت روشنایی زمینه رشد و آبادانی کشورمان را فراهم می‌کنیم

با پیوستن به کمپین به وقت روشنایی زمینه رشد و آبادانی کشورمان را فراهم می‌کنیم
تهیه‌کننده مطرح قمی گفت: با پیوستن به کمپین به وقت روشنایی زمینه رشد و ا کشورمان را فراهم می‌کنیم که در شرایط فعلی از اهمیت بالایی برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود آرزومندی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به راه اندازی کمپین به وقت روشنایی در فضای مجازی اظهار داشت: مصرف زیاد برق در ماه‌های گرم سال همواره یکی از دغدغه‌های مسئولان بوده و هست و افزایش بی رویه مصرف در سال‌های اخیر در برخی موارد خاموشی‌هایی را به همراه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: به هر حال شرکت توزیع نیروی برق در سال جاری طرح‌های جالبی را راه اندازی کرده است که در قالب این طرح‌ها مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند، از تخفیف‌های خوبی بهره‌مند می‌شوند که اقدام بسیار خوبی است.

,

, ,

آرزومندی ضمن اعلام پیوستن به کمپین به وقت روشنایی بیان داشت: اگر یک حساب سرانگشتی نیز داشته باشیم با رعایت الگوی مصرف و هزینه‌ای که از این طریق به دست می‌آید می‌توان بسیاری از طرح‌های عمرانی کشور و استان را پیش برد.

,

وی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در این پویش، ادامه داد: بر اساس آمار وزارت نیرو اگر یک‌میلیون ایرانی هر کدام تنها به مدت ۱۵ دقیقه در روز در پویش به وقت روشنایی یک کولر را تنها به‌مدت ۱۵ دقیقه خاموش کنند ۱۰ هزار میلیارد تومان صرفه‌جویی کرده‌ایم که این صرفه‌جویی می‌تواند در بخش‌های دیگر مانند بخش عمرانی هزینه شود.

,

این تهیه‌کننده مطرح قمی بیان داشت: حتی در روزهای اخیر مصرف برق در استان قم نیز رکورد زد که در صورت تداوم آن نه تنها خاموشی‌هایی را به همراه خواهد داشت بلکه منابع کشورمان را نیز در پی این مصرف‌های بی‌جا از بین می‌رود که چندان جالب نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه