اخبار داغ

پرده برداری از یک دروغ دیگر در فضای مجازی/ حضور پلیس به درخواست شهروندان بود

پرده برداری از یک دروغ دیگر در فضای مجازی/ حضور پلیس به درخواست شهروندان بود
سرهنگ محسن عربی با اشاره به انتشار فیلم برخورد قانونی یک مامور وظیفه شناس در شبکه های معاند گفت: این فیلم سو استفاده از یک برخورد قانونی و دروغ مجازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ"محسن عربی"، معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: شب گذشته در پی مطالبه مردمی و اعلام خبری مبنی بر اینکه یک دختر و پسر نوجوان با پوشش نامناسب اقدام به دوچرخه سواری در یکی از خیابان های پر تردد سطح شهر بجنورد می کنند، بلافاصله گشت مذکور به محل تردد این دو نوجوان اعزام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی افزود:  زمانی که ماموران در محل مورد نظر حاضر می شوند به این 2 نوجوان مراجعه و با رافت و مهربانی و همچنین رعایت حقوق شهروندی تذکرات لازم را ارائه و درخواست حضور والدین این خواهر و برادر را می کنند.

,

سرهنگ عربی افزود: با حضور والدین تذکرلازم به آن ها مبنی بر مراقبت و نظارت بر فرزندان ارائه و هر دو نوجوان را به والدینشان تحویل می دهند.

,

وی ادامه داد: فردی از روی ناآگاهی فیلم این صحنه را در فضای مجازی منتشر و چنین وانمود می کند که والدین این بچه ها با ماموران درگیر شدند در حالی که در باز بینی فیلم های مدار بسته از محل ، مشخص شد مامور نیروی انتظامی با متانت و خوشرویی با این افراد برخورد می کند.

وی با بیان اینکه این برخورد به دلیل مطالبه شهروندان بوده خاطر نشان کرد: بر خلاف آنچه که از این ماجرا به صورت برشی کوتاه انتخاب شده و سعی شده تا از برخورد قانونی مامور نیروی انتظامی سو استفاده شود، شاهد بودیم که خانواده این دو نوجوان از رفتار مامور نیروی انتظامی تقدیر کردند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه