اخبار داغ

سند یک جنایت منافقین؛

آتش زدن بیمارستان و سوزاندن مادران باردار و نوزدان از زبان یک شاهد عینی/ شهید صیاد چگونه منافقان را برای همیشه زمین گیر کرد

آتش زدن بیمارستان و سوزاندن مادران باردار و نوزدان از زبان یک شاهد عینی/ شهید صیاد چگونه منافقان را برای همیشه زمین گیر کرد
شاید جنایت های داعش در سال های اخیر را شنیده یا دیده باشید، اما این شیوه از حمله به شهرها و نیروهای غیرنظامی پیش از داعش به نام مجاهدین خلق که همه ایرانیان آن ها را با نام منافقان می شناسند ثبت شده است، جنایت هایی که هنوز خانواده شهدای ترور داغ دار آن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ کمتر از یک هفته بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸، منافقین و ارتش عراق، در روز سوم مرداد 67، با  تصور اینکه اوضاع داخلی ایران نابسامان است، عملیات مشترک خود را با هجوم زمینی از مسیر سرپل ذهاب آغاز و به طرف شهر کِرِند پیشروی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

منافقین در روز ابتدایی حمله به دلیل درگیر بودن نیروهای ایرانی در جبهه جنوب تا اسلام آباد غرب پیشروی کردند، منافقین در حرکتی دیوانه‌ وار و با نهایت بی رحمی بیمارستان اسلام ‌آباد را به آتش کشیدند و تمامی بیماران را نیز به رگبار بستند.

,

در نهایت نیروهای ایرانی، پنجم مرداد سال، به فرماندهی سپهبد شهید صیاد شیرازی با رمز یا علی ‌بن ‌ابی ‌طالب (ع) در عملیات مرصاد شکست سنگینی را بر منافقین وطن ‌فروش متحمل کردند.

,

در رابطه با عملیات مرصاد و جنایات منافقین با اکبر عنایتی، رزمنده لشکر 14 امام حسین (ع) و تیپ 22 بعث، حاضر در منطقه اسلام آباد به گفت و گو پرداختیم.

,

صاحب نیوز: در خصوص حمله منافقین و عملیات مرصاد توضیح دهید.

, صاحب نیوز: در خصوص حمله منافقین و عملیات مرصاد توضیح دهید., صاحب نیوز: در خصوص حمله منافقین و عملیات مرصاد توضیح دهید.,

عنایتی: پس از هشت سال دفاع جانانه رزمندگان اسلام و قول هایی پوچ صدام و که یک هفته ای تهران را میگیریم و پس از پذیرش قطعنامه 598، صدام فکر کرد که ایران به دلیل قرار گرفتن در موضع ضعف، قطعنامه را پذیرفته است.

,

صدام برای اینکه می خواست آبروی نداشته خود را برگرداند، آخرین تیر و ترکش های خود را استفاده کرد؛ بعد از اینکه حملات مجددی به جمهوری اسلامی داشت و با شکست مفتضحانه روبه رو شد، از فریب خوردگان و جدا شدگان از ملت که با نام مجاهدین خلق بودند، برای حلمه به ایران حمایت کرد.

,

حضرت امام خمینی (ره) فرمودند افرادی که به هموطنان خود پشت می کنند و هزاران نفر را به قتل می رسانند، منافق بوده و از کفار هم بدتر هستند.

,

منافقین در حمله به ایران چه حمایت هایی از رژیم بعث عراق داشتند؟

, منافقین در حمله به ایران چه حمایت هایی از رژیم بعث عراق داشتند؟, منافقین در حمله به ایران چه حمایت هایی از رژیم بعث عراق داشتند؟,

منافقین پنج مرداد با حمایت و تجهیزات کامل رژیم بعث عراق، در عملیاتی به غرب کشور حمله کرد.

,

یک نمونه از این تجهیزات تانک کاسکاول بود که این تانک با سرعت 90 کیلومتر در ساعت می تواند حرکت کند؛ تعداد متعددی از این تانک ها را صدام از کشور برزیل خریداری و به منافقین داده بود.

,

چرا منافقین برای حمله به ایران برنامه ریزی کردند؟

, چرا منافقین برای حمله به ایران برنامه ریزی کردند؟, چرا منافقین برای حمله به ایران برنامه ریزی کردند؟,

مسعود رجوی در سخنرانی عملیات به منافقین با وعده پوچ و واهی گفت که فقط درگیری کوتاهی در مرز اسلام آباد دارید، به طرف کرمانشاه که بروید مردم از شما استقبال می کنند و می توانید تا تهران که شاید یک درگیری دیگری داشته باشید، ادامه دهید.

,

رجوی در این سخنرانی آنقدر افراد خود را امیدوار کرده بود و به آن ها گفته بود که سه روز دیگر می توانید در تهران حکومت جمهوری اسلامی را ساقط و حکومت خود را ایجاد کنید.

,

پس از بیرون کردن بعثی ها از کشور، تعداد زیادی از رزمندگان فکر کردند که جنگ تمام شده است اما منافقان از این فرصت استفاده کرده و صدام از آن ها بالاترین حمایت و پشتیبانی را کرد.

,

چرا منافقین که حمایت کامل و تمام بعثی ها را داشتند، موفق نشدند؟

, چرا منافقین که حمایت کامل و تمام بعثی ها را داشتند، موفق نشدند؟, چرا منافقین که حمایت کامل و تمام بعثی ها را داشتند، موفق نشدند؟,

پیش بینی هایی که انجام داده با توجه به تجهیزات و حمایتی هایی که داشتند تقریبا درست بود اما از مقابله با رشادت ها و ایثارگری ها رزمندگان و مردم غافل بودند.

,

براساس اسناد منافقان جنایت های زیادی در اسلام آباد کردند، در مورد آن ها توضیح دهید.

, براساس اسناد منافقان جنایت های زیادی در اسلام آباد کردند، در مورد آن ها توضیح دهید., براساس اسناد منافقان جنایت های زیادی در اسلام آباد کردند، در مورد آن ها توضیح دهید.,

منافقان پس از عبور از مرز و وارد شدن به اسلام آباد، خباثت خود را نشان دادند، پس از کشتار مردم در خانه و خیابان ها، به بیمارستان اسلام آباد حمله، بیماران و مجروحان و حتی کادر درمانی بیمارستان امام خمینی اسلام آباد را آتش زدند.

,

بنده یک روز بعد از عملیات مرصاد در منطقه اسلام آباد حضور پیدا کردم و در درگیری های پس از عملیات حضور داشتم.

,

من صحنه خیلی فجیهی را در بیمارستان اسلام دیدم؛ تخت های آتش زده، خون ها در راهرو ها، زنان باردار و نوزدان و کودکان ترور و سوخته شده قسمتی از این جنایت ها بود.

,

این بزرگترین جنایت تاریخ بشر بود که این جنایتکاران انجام دادند؛ منافقین با  این جنایت خود به جهان اعلام کردند که هیچ موقع مجاهد نبوده و دشمن خلق هستند.

,

در خصوص شکست منافقین ممکن است توضیح دهید.

, در خصوص شکست منافقین ممکن است توضیح دهید., در خصوص شکست منافقین ممکن است توضیح دهید.,

رزمندگان اسلام با جانفشانی های خود جلوی این ها را در جاده حسن آباد و گردنه ای که بعد از عملیات مرصاد نام گرفت، گرفتند و آن ها را به درک فرستادند.

,

رزمندگان سپاه، بسیج، هوانیروز و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با جانفشانی و نقش حیاتی که سپهبد صیاد شیرازی داشتند، منافقان را زمین گیر کرده و کمر آنها با عملیات مرصاد شکسته شد.

,

به نقش مؤثر شهید صیاد شیرازی در این عملیات اشاره کردید، بیشتر در این زمینه توضیح دهید.

, به نقش مؤثر شهید صیاد شیرازی در این عملیات اشاره کردید، بیشتر در این زمینه توضیح دهید., به نقش مؤثر شهید صیاد شیرازی در این عملیات اشاره کردید، بیشتر در این زمینه توضیح دهید.,

شهید سپهبد صیاد شیرازی طرحی به نیروی هوایی داد که رزمندگان به پشت منافقین هلی برد شوند و راه عقب نشینی منافقان را بست.

,

از نظر نظامی، پاسگاه فرماندهی باید در عقبه نیرو باشد، اما سپهبد شهید صیاد شیرازی، پاسگاه فرماندهی خود را هوا تشکیل داده بود و در هوا عملیات را طراحی و آن را عملیاتی می کرد.

,

شهید صیاد شیرازی که در هشت سال دفاع مقدس جز مؤثرترین ها بود، باعث پیروزی عملیات مرصاد شد.

, شهید صیاد شیرازی که در هشت سال دفاع مقدس جز مؤثرترین ها بود، باعث پیروزی عملیات مرصاد شد.,

به نظر شما آیا منافقین از این عملیات درس عبرتی گرفتند؟

, به نظر شما آیا منافقین از این عملیات درس عبرتی گرفتند؟, به نظر شما آیا منافقین از این عملیات درس عبرتی گرفتند؟,

منافقین در عملیات مرصاد شکست مفتضحانه ای متحمل شدند  که می تواند برای همیشه درس عبرتی برای آن ها باشد؛ طبق آماری که منتشر شد بین چهار هزار تا چهار هزار و 800 نفر از منافقین در این عملیات کشته و زخمی شدند.

,

از حضور در اسلام آباد گفتید، کدام اتفاق در این شهر بیشتر باعث رنجش شما شد؟

, از حضور در اسلام آباد گفتید، کدام اتفاق در این شهر بیشتر باعث رنجش شما شد؟, از حضور در اسلام آباد گفتید، کدام اتفاق در این شهر بیشتر باعث رنجش شما شد؟,

در بحث جنایات اسلام آباد، دو موقع من خیلی ناراحت  شدم؛ یکی دیدن اجساد ترور شده و سوخته شده مادران باردار، نوزادان و کودکان در بیمارستان امام خمینی اسلام آباد بود که خیلی ناراحت و بدحال شدم.

,

دیگری، پدر و مادران منافقین و فریب خوردگانی که به ایران حمله کردند، در بین اجساد به دنبال فرزندان خود بودند.

,

این گروهک همچنان گردهمایی های سالانه ای دارد و مدعی رهبری اپوزیسیون ایران است، به نظر شما این صحبت تا چه اندازه ای با واقعیت همراه است؟

, این گروهک همچنان گردهمایی های سالانه ای دارد و مدعی رهبری اپوزیسیون ایران است، به نظر شما این صحبت تا چه اندازه ای با واقعیت همراه است؟, این گروهک همچنان گردهمایی های سالانه ای دارد و مدعی رهبری اپوزیسیون ایران است، به نظر شما این صحبت تا چه اندازه ای با واقعیت همراه است؟,

منافقین زمانی که ارتش داشتند و با حمایت کامل بعث عراق به ایران حمله کردند، شکست مفتضحانه ای متحمل شدند، زمان حاضر که دیگر نیرویی ندارند و یک سری پیرمرد و پیرزن هستند که دست و پاهای آخر خود را می زنند.

,

نکته آخر؟

, نکته آخر؟, نکته آخر؟,

جنایتی هایی که امروز می بینید و می شنوید که داعش انجام می داد؛ این ها بر سر هموطنان خود آوردند.

,

باید برای مردم به خصوص نسل جوان جنایت های این ها را در طول پیروزی انقلاب و دفاع مقدس توضیح دهیم، این ها مجاهد نبودند و طبق فرمایشات رهبر کبیر انقلاب منافق بودند و از کفار بدتر هستند.

,

گفت و گو از محمدرضا باقری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه