اخبار داغ

امضای تفاهم همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان بسیج برای محرومیت‌زدایی

امضای تفاهم همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان بسیج برای محرومیت‌زدایی
تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان بسیج مستضعفین در زمینه محرومیت‌زدایی عصر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین در وزارت راه و شهرسازی امضا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم امضای تفاهم همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان بسیج مستضعفین در زمینه محرومیت زدایی، عصر امروز 7 مرداد ماه 99 برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این تفاهم نامه در 6 ماده، 3 بند کلی، 21 بند جزئی و 1تبصره توسط وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین امضا و مبادله شد.
,
 
,
هدف از این تفاهم نامه تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، موارد قانونی برنامه ششم توسعه اقتصادی و اجتمای کشور در راستای اهداف و ماموریت‌های وزارت راه و شهرسازی به حساب می‌آید.
,
 
,
*همکاری وزارت راه و سازمان بسیج مستضعفین برای صاحب‌خانه کردن محرومان
,
 
,
موضوعات این تفاهم نامه مطابق جزئیات ارائه شده آن، ایجاد زمینه همکاری در اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی، ظرفیت‌شناسی مناطق محروم، دسترسی جامعه به خدمات عمومی مورد نیاز، همکاری در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های وزارت راه و شهرسازی و سازمان بسیج مستضعفین در مناطق محروم کشور است.
,
 
,
لازم به تاکید است، تفاهم همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان بسیج مستضعفین در زمینه محرومیت زدایی از زمان ابلاغ تا پایان برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی کشور معتبر بوده و درصورت توافق طرفین قابلت تمدید را دارا است.
,
 
,
بر اساس این تفاهم نامه، اعلام الویت‌های ساخت مسکن به همراه در اختیار قراردادن ظرفیت سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل استانی و شهرستانی تابعه از جمله تعهدات وزارت راه و شهرسازی در این تفاهم نامه است. همچنین معرفی پایگاه‌های عملیاتی، استفاده از پتانسیل نیروهای جهادی و استفاده از ظرفت ها نیز جزء تعهدات سازمان بسیج مستضعفین تلقی می‌شود.
,
 
,
گزارش عملکرد این تفاهم نامه توسط دبیرخانه مربوطه هر 6 ماه یکبار به وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین منعکس می‌شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه