اخبار داغ

آتش‌سوزی در مراتع «مهارلو» مهار شد/ تیم‌های اطفاء حریق در منطقه حضور دارند

آتش‌سوزی در مراتع «مهارلو» مهار شد/ تیم‌های اطفاء حریق در منطقه حضور دارند
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: در حال حاضر تیم‌های عملیاتی، آتش مراتع مهارلو را مهار و مانع از رسیدن شعله‌های آتش به دکل‌های صداوسیما و سایت برمشور شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدهادی قانع در خصوص حریق گسترده در پوشش گیاهی ارتفاعات منطقه مهارلو به خبرنگاران اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۱۴:۴۵ ظهر امروز هفتم مردادماه از طریق مدیریت بحران استانداری فارس به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع به‌سرعت ۳۰ آتش‌نشان با تجهیزات تخصصی از پنج ایستگاه عملیاتی به محله حادثه اعزام شدند.
,
 
,
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد، منطقه وسیعی از مراتع واقع در منطقه مهارلو که با پوشش گیاهی و مراتع منابع طبیعی، از سویی به دکل‌های صداوسیما و از سوی دیگر به سایت برمشور مرتبط می‌شد، به علت نامعلومی طعمه حریق شده بودند و با توجه به وزش باد، هرلحظه بر گستردگی آتش افزوده می‌شود.
,
 
,
قانع با اعلام اینکه عدم دسترسی خودروهای آتش‌نشانی به کانون آتش، کار را برای خاموش‌سازی این حریق دشوار کرده بود، افزود: آتش‌نشانان از تیم تخصصی کوهستان، اطفا حریق و تیم عملیات ویژه سازمان آتش‌نشانی شیراز به سه گروه تقسیم شدند و با همکاری تعدادی از مردم محلی و با استفاده از وسایل خاموش‌کننده دستی، به اطفا آتش‌سوزی در این منطقه حساس و پرخطر که هرلحظه در حال گسترش بود، مشغول شدند.
,
 
,
وی بیان کرد: در حال حاضر تیم‌های عملیاتی با تلاش نفس‌گیر خود حریق را مهار و مانع از رسیدن شعله‌های آتش به دکل‌های صداوسیما و سایت برمشور شده‌اند.
,
 
,
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز اعلام کرد: همچنان تیم‌های اطفا حریق در این منطقه حضور و در حال لگه‌گیری و اطفای این آتش‌سوزی هستند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه