اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

جهان بداند تعرض هواپیماهای جنگی ارتش تروریستی آمریکا بی‌پاسخ نمی‌ماند

جهان بداند تعرض هواپیماهای جنگی ارتش تروریستی آمریکا بی‌پاسخ نمی‌ماند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: جهان بداند تعرض هواپیماهای جنگی ارتش تروریستی آمریکا به هواپیمای مسافربری ماهان بی‌پاسخ نمی‌ماند و به‌هیچ‌وجه اجازه نخواهیم داد که آمریکا و هر کشور سلطه‌گر و ظالم دیگری برای تجاوز و تصاحب به سمت خاک و مردم ایران پیشروی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد شهرانی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  پیرامون تعرض هواپیماهای جنگی ارتش تروریستی آمریکا به هواپیمای مسافربری ماهان گفت: پرواز تهران به لبنان  چه از منطقه مرزی عراق با سوریه با مزاحمت و تعرض دو جنگنده آمریکایی روبرو گردید که در بین شهر گیری خلبان کاهش ارتفاع داد و شماری از مسافران هواپیما دچار جراحت شدند.
 
وی افزود:  آمریکا در توضیح ماجرای مانور جنگنده است در اطراف هواپیما در آسمان سوریه مدعی شد که این جنگنده برای بررسی بصری به هواپیمای ایرانی نزدیک شده و فاصله ایمن را رعایت کرده است درحالی‌که هدفشان این بود که پدافند هوایی سوریه عکس‌العمل نشان دهد و به‌جای حمله به جت‌های جنگنده هواپیمای مسافربری ما آن را هدف قرار دهند.
 
شهرانی تصریح کرد: لطف خدا این اتفاق نیفتاد مقامات ایرانی پیگیر این موضوع هستند و به حضور غیرقانونی نظامیان آمریکا در منطقه پایگاه التنف واقع در شرق سوریه معترض می‌باشد انشاالله هر جنایت آمریکایی بی‌شک نابودی ذلیلانه مستکبران به‌ویژه رژیم منحوس صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.
 
وی بیان داشت: نزدیک شدن خطرناک جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ماهان از تهران به مقصد بیروت، می‌تواند تکمیل‌کننده سناریوی هواپیمای اوکراینی باشد. ایران و سوریه می‌توانند آمریکا را به دلیل تعرض به هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان سوریه و نقض حاکمیت سوریه به محاکم قضایی بکشانند.
 
سجاد شهرانی، کارشناس مسائل سیاسی در پایان گفت: اقدام بی‌شرمانه آمریکا در ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس در سال ۹۸ و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۶۷ نمونه اقدامات تروریستی آمریکا علیه نظام بوده و بایستی قوه قضائیه عاملان این اقدامات تروریستی را مورد تعقیب قضایی قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه