اخبار داغ

رییس کمیسیون اقتصاد شورای شهر تربت حیدریه:

44 درصد درآمد شهرداری تربت حیدریه صرف پرداخت حقوق می‌شود

44 درصد درآمد شهرداری تربت حیدریه صرف پرداخت حقوق می‌شود
نادرسلیمانی، بودجه شهرداری تربت حیدریه بدون در نظر گرفتن سازمانهای وابسته را 896 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: شهرداری باید هر ماه مبلغی حدود 33 میلیارد ریال فقط به پرداخت حقوق این نیروها اختصاص دهد که چیزی حدود 44 درصد درآمد را در بر می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر سلیمانی، رییس کمیسیون اقتصاد شورای شهر تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ بودجه شهرداری تربت حیدریه بدون در نظر گرفتن سازمانهای وابسته را 896 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: شهرداری باید ماهانه حدود 74 میلیارد ریال برای تحقق 100 درصدی این بودجه درآمد داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: بدهی های شهرداری به پیمانکاران، بانک شهر، متفرقه و N2 جمعا مبلغ 2 هزار و 480 میلیارد ریال است که بخش عمده این بدهی متعلق به بانک شهر است.

,

سلیمانی تعداد نیروهای رسمی، قراردادی تامین نیروی فضای سبز و خدمات شهری را 710 نفر اعلام کرد و گفت: شهرداری باید هر ماه مبلغی حدود 33 میلیارد ریال فقط به پرداخت حقوق این نیروها اختصاص دهد که چیزی حدود 44 درصد درآمد را در بر می گیرد.

,

رئیس کمیسیون اقتصاد شورای اسلامی شهر بیان داشت: تا تاریخ 15 تیرماه کل درآمد شهرداری مبلغ 150 میلیارد یال بوده که کل این مبلغ صرف هزینه های شهرداری شده است.

,

وی گفت: انتظار داریم شهروندان در سال جاری همچون سال گذشته نسبت به پرداخت به موقع عوارضات و بدهی خود به شهرداری اقدام کنند تا شهرداری بتواند خدمات مورد نیاز شهر را به نحوی مطلوب ارائه دهد.

,

سلیمانی از تصویب تخفیفات عوارضات ساختمانی در شورای شهر خبر داد و گفت: تخفیفات در نظر گرفته شده در کمیته انطباق نیز تایید شده و از این ماه قابل اجرا است و تا پایان مهر ماه ادامه دارد.

,

وی میزان تخفیفات در مرداد را 25درصد، در شهریور 20 درصد و در مهر ماه 15 درصد اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه