اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

جمع‌آوری کمک‌های مردمی عید قربان با اجرای "نذر قربانی"/ برپایی 312 پایگاه برای جمع‌آوری نذرورات

جمع‌آوری کمک‌های مردمی عید قربان با اجرای "نذر قربانی"/ برپایی 312 پایگاه برای جمع‌آوری نذرورات
سلم آبادی گفت: نذورات قربانی خیرین و مردم نوع دوست استان خراسان جنوبی در اسرع وقت با اولویت سالمندان، بیماران صعب‌العلاج و فرزندان ایتام و محسنین در قالب طرح "نذر قربانی" جمع آوری و در اختیار جامعه هدف قرار داده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، به طرح "نذر قربانی" اشاره کرد و گفت: نذورات قربانی مردم خیر و نوع دوست استان در اسرع وقت با اولویت سالمندان، بیماران صعب‌العلاج و فرزندان ایتام و محسنین در قالب طرح “نذر قربانی” جمع آوری و در اختیار جامعه هدف قرار داده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

 

,

پیش‌بینی جذب 4 میلیارد تومان کمک

, پیش‌بینی جذب 4 میلیارد تومان کمک, پیش‌بینی جذب 4 میلیارد تومان کمک,

 

,

وی افزود: پیش بینی می‌شود امسال با جذب چهار میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی شاهد رشد ۵۴ درصدی کمک‌ها در طرح نذر قربانی نسبت به سال گذشته باشیم.  

,

 

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: امسال همچنین از دستگاه‌های اجرایی به منظور هدفمند کردن نذرهای قربانی با اجرای طرح “هر دستگاه اجرایی یک قربانی” درخواست مساعدت کرده‌ایم.

,

 

,

سلم آبادی عنوان کرد: امسال ۳۱۲ پایگاه برای جمع‌آوری نذر قربانی در نقاط مختلف استان برپا می‌شود که ۱۵۸ مورد ثابت و مابقی سیار است.

,

 

,

وی با بیان این‌که برنامه‌ریزی برای اجرای طرح “هر مسجد یک قربانی” نیز با همکاری مساجد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج انجام شده، اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت شوراهای زکات روستایی، حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، خیران و مراکز نیکوکاری در طرح نذر قربانی مورد نظر است.

,

 

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: مردم و خیران می‌توانند از طریق روش‌های نوین و الکترونیکی نسبت به ادای نذر خود اقدام کنند.

,

 

,

سلم آبادی بیان کرد: استفاده از اپلیکیشن‌های سنا، سکه، بله، بام و ایوا، کد دستوری #056*۱*۸۸۷۷*،  و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ از جمله روش‌های پرداخت الکترونیکی کمک‌ها و نذرهای مردم به ویژه با توجه به شیوع ویروس کرونا است.

,

 

,

کمک بیش از 2 میلیارد تومانی در سال گذشته

, کمک بیش از 2 میلیارد تومانی در سال گذشته, کمک بیش از 2 میلیارد تومانی در سال گذشته,

 

,

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲ میلیارد و ۷۸۲ میلیون تومان در طرح نذر قربانی جمع‌آوری شد که نشان دهنده تحقق ۱۰۹ درصدی برنامه است.

,

 

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: سال گذشته ۲۵ هزار و ۵۵۰ خانوار نیازمند از این کمک‌ها بهره‌مند شدند.

,

 

,

سلم آبادی اظهار کرد: در سال گذشته یک‌هزار و ۲۴۸ راس دام و ۲۷ هزار و ۵۷۰ کیلوگرم گوشت در طرح نذر قربانی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه