اخبار داغ

نماینده شرق گلستان:

اقدامات شیطان بزرگ وقیحانه است/ وزارت خارجه ایران پیگیر اقدام تروریستی آمریکا باشد

اقدامات شیطان بزرگ وقیحانه است/ وزارت خارجه ایران پیگیر اقدام تروریستی آمریکا باشد
رضا آریانپور گفت: چنین اقداماتی از سوی آمریکا نه تنها وقیحانه است بلکه روز به روز پوشالی بودن این ابرقدرت را آشکار تر می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رضا آریان پور، نماینده شرق گلستان در گفتگو با گلستان ما، گفت: اقدام تروریستی آمریکا و مزاحمت برای پرواز ۱۱۵۲ شرکت هواپیمایی هما بر خلاف موازین بین المللی و قابل پیگرد حقوقی است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: باتوجه به سابقه و‌ اقدامات خصمانه آمریکا، تروریستی بودن اقدام آمریکا بر هیچ نهاد بین المللی پوشیده نیست و می طلبد این نهادها در راستای احقاق حق ملت ایران و مسافران پرواز ۱۱۵۲ اقدامات مقتضی را انجام دهند.

,

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه تاکید کرد: وجود نیروهای آمریکایی در منطقه باعث این شده است که چنین اقدامات تروریستی، برای آنها آسان و قابل انجام باشد؛ لذا می طلبد سران  کشورهای اسلامی برای جلوگیری از چنین اقداماتی و ایمن سازی منطقه، اقدامات لازم برای خروج نیروهای بیگانه را از خاک کشورشان انجام دهند.

,

آریانپور نقش وزارت خارجه در خصوص پیگیری حق مسلم جمهوری اسلامی ایران را  اساسی دانست و تاکید کرد: وزارت امور خارجه ایران نیز باید تا احقاق حقوق جمهوری اسلامی ایران و مسافران این پرواز، پیگیری های لازم را داشته باشد تا از این پس شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

,

نماینده شرق گلستان با اشاره به نقش مجلس نیز ، گفت: مجلس شورای اسلامی نیز با اتخاذ تصمیمات  لازم ، در کنار وزارت امور خارجه جهت پیگیری های  آتی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه