اخبار داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

هزینه‌ بیش از 3 هزار میلیارد ریال اعتبار برای نصب 7500 واحد نیروگاه خورشیدی

هزینه‌ بیش از 3 هزار میلیارد ریال اعتبار برای نصب 7500 واحد نیروگاه خورشیدی
میرجعفریان گفت: اعتباری بیش از ۳۰۰۰ میلیارد ریال برای نصب 7500 واحد نیروگاه خورشیدی در خراسان جنوبی هزینه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، عصر روز گذشته جلسه بررسی شیوه نامه نحوه اجرای طرح ۷۵۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی خانگی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

سید کمال الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به دستاوردهای ارزنده سه سفر نوبخت به استان گفت: یکی از بهترین پیامدهای این سفرها، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک در زمینه های مختلف است که به رشد و توسعه استان کمک می‌کند.  

,

 

,

 احداث ۷۵۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی خانگی در خراسان‌جنوبی

,  احداث ۷۵۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی خانگی در خراسان‌جنوبی,  احداث ۷۵۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی خانگی در خراسان‌جنوبی,

 

,

وی افزود: از مجموع تفاهم نامه‌های به امضا رسیده، موضوع احداث ۷۵۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی خانگی، یکی از مهمترین و تأثیر گذارترین مواردی است که در استان محقق می‌شود.  

,

 

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: هدف از نصب و راه‌اندازی ۷۵۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی خانگی ۵ کیلوواتی کمک به تأمین برق مورد نیاز به شبکه سراسری و ایجاد درآمد پایدار برای اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه است.

,

 

,

میرجعفریان عنوان کرد: این تفاهم‌نامه با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی و صندوق کارآفرینی امید به عنوان طرفین توافقنامه اجرا می‌شود.  

,

 

,

وی بیان کرد: نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بنیاد برکت، بنیاد علوی و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری نهادهای مجری این طرح هستند.  

,

 

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی تأکید کرد: کلیه مراحل طرح و روند اجرای آن تحت نظارت و با هماهنگی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری انجام می‌شود.  

,

 

,

میرجعفریان از تعهد  پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال به ازای هر نیروگاه خورشیدی خبر داد و گفت:این رقم در قالب ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض از طریق سازمان برنامه بودجه کشور، ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض از سوی نهادهای مجری و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید و از محل قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری پرداخت می‌شود.  

,

 

,

هزینه کرد 3 هزار میلیارد ریالی برای خراسان‌جنوبی

, هزینه کرد 3 هزار میلیارد ریالی برای خراسان‌جنوبی, هزینه کرد 3 هزار میلیارد ریالی برای خراسان‌جنوبی,

 

,

وی تأکید کرد: در مجموع، اعتباری بیش از  ۳۰۰۰ میلیارد ریال در قالب این طرح در استان هزینه خواهد شد.  

,

 

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی از فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان خواست؛ به منظور آغاز فاز اجرایی طرح، نسبت به شناسایی دقیق متقاضیان اقدام کنند.  

,

 

,

میرجعفریان عنوان کرد: در اجرای این طرح، اولویت با افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره ) و بهزیستی است .

,

 

,

در جریان سفر ۲۲ خرداد رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان خراسان‌جنوبی، با هدف ایجاد درآمد پایدار در خانواده‌های روستایی و عشایری، تفاهم نامه‌ای برای نصب و راه اندازی ۷۵۰۰ نیروگاه خورشیدی خانگی به امضا رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه