اخبار داغ

ازشایعه تا واقعیت

ماجرای اخذ وام میلیاردی با کارمزد بالا توسط شهرداری سبزوار

ماجرای اخذ وام میلیاردی با کارمزد بالا توسط شهرداری سبزوار
یکی از رسانه‌های محلی سبزوار در گزارشی با عنوان «اخذ وام میلیاردی با کارمزد بالا توسط شهرداری سبزوار، ایجاد بدهی برای مدیران بعدی» در گفت‌وگو با دو نفر از فعالان توسعه شهری و استاد معماری دانشگاه حکیم سبزواری به بررسی ماجرای اخذ وام میلیاردی شهرداری پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح توس؛  سایت خبری و کانال اسرار نامه در گزارشی با عنوان «اخذ وام میلیاردی با کارمزد بالا توسط شهرداری سبزوار، ایجاد بدهی برای مدیران بعدی» در گفت‌وگو با دو نفر از فعالان توسعه شهری و استاد معماری دانشگاه حکیم سبزواری به بررسی ماجرای اخذ وام میلیاردی شهرداری پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

این رسانه در توضیح ادعای خود نوشت: امسال با استعفای دو عضو شورا که از مخالفان جدی لایحه اخذ تسهیلات شهرداری بودند، شهردار سبزوار مجدد درخواست خود را برای اخذ تسهیلات به میزان ۱۴ میلیارد تومان برای خرید قیر جهت آسفالت خیابان‌ها و کمربندی شمال غرب را به شورا ارجاع داد که این لایحه برخلاف لایحه قبلی با ۹ رای موافق تصویب و به کمیته انطباق ارسال شد.

,

 واقعیت ماجرای اخذ وام میلیاردی شهرداری

,  واقعیت ماجرای اخذ وام میلیاردی شهرداری,

مدیر مالی و ذی‌حساب شهرداری سبزواردر گفتگو با خبرنگار ما گفت: اخذ وام توسط شهرداری سبزوار و ایجاد بدهی برای مدیران بعدی صحت ندارد.

,

 سید عباس شبیری مدیر مالی و ذی‌حساب شهرداری سبزوار بابیان اینکه اخذ وام توسط شهرداری سبزوار به‌هیچ‌عنوان صحت ندارد افزود: گزارشی که توسط یکی از کانال‌های تلگرامی در خصوص دریافت وام میلیاردی توسط شهرداری سبزوار منتشر کرده است کذب بوده و هیچ وامی توسط شهرداری دریافت نشده و این گزارش‌ها تنها در راستای تخریب شهرداری بوده و هیچ‌گونه کمکی به توسعه فضای شهر نخواهد کرد.

,

وی با اشاره به اینکه دریافت هرگونه وام  تسهیلات بر اساس بودجه تصویب‌شده صورت می‌گیرد ادامه داد: تهاتر به‌عنوان محلی برای سازمان‌های دولتی برای کاهش و پرداخت بدهی‌ها است که سازمان‌ها از محل اسناد خزانه  و باهدف ایجاد دیون در حوزه نظام بانکی انجام می‌شود.

,

وی ادامه داد:عدم تحصیل لایحه بودجه در سال گذشته سبب شد تا مطالباتی که می‌توانست در قالب اسناد خزانه پرداخت شود و این رفتار باعث شد تا شهرداری سبزوار از این منابع در استان محروم گردد.

,

شبیری همچنین تأکید کرد : این رفتار سال گذشته سبب شد تا شهرداری در انجام اقدامات عمرانی عقب بماند و امروز با افزایش تورم هزینه‌های مالی شهرداری چند برابر شود.

,

وی در پایان با اشاره به مطلبی در خصوص ایجاد دیون برای شهرداران بعد تأکید کرد: شهرداری نه‌تنها دیون برای شهرداران بعد ایجاد نکرده که دیون شهرداران قبل را هم پرداخت کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه