اخبار داغ

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

مجلس به تهدید هواپیمای مسافربری ایران پاسخ قاطع می دهد

مجلس به تهدید هواپیمای مسافربری ایران پاسخ قاطع می دهد
البرز حسینی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: واکنش مجلس شورای اسلامی به تهدید هواپیمای مسافربری ایران سخت بوده و پاسخ قاطعی به این تعرض خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ البرز حسینی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و ساختار نظامی قدرتمند، جمهوری اسلامی هر گونه تهدیدی را برنتافته و انتقانم سختی از آمریکا خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی ادامه داد: تهدید هواپیمای مسافربری ایران توسط دو جنگنده آمریکایی اقدامی تروریستی از سوی آمریکا داشت و آنها خیال خامی در سر داشتند تا ضربه‌‌ای به نظام اسلامی بزنند که با هوشمندی رفع شد.
,
 
,
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اقتدار نظامی ایران به برکت خون شهدا، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و با پشتوانه عظیم دانشمندان در همه حوزه‌‌ها به دست آمده و آن را آسیب ناپذیر کرده است.
,
 
,
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی افزود: آنهایی قصد ضربه زدن به نظام داشته و به همین منظور از هر ترفندی برای آسیب زدن به کشور استفاده می‌کنند، کور خوانده‌اند و باید بدانند که نمی‌توانند شرایط آسیب پذیری را برای ایران فراهم کنند.
,
 
,
حسینی بیان داشت: نقشه شوم دشمنان با هوشمندی ساختار هوایی ما نقشه برآب شد و نتواستند کاری انجام دهند و مجلس شورای اسلامی نیز پاسخ قاطعی به این اقدام آمریکا می‌دهد.
,
 
,
وی با بیان اینکه بی‌تردید انتقام سختی در انتظار آمریکا است، افزود: تعرض به هواپیمای مسافربری ایران در انتظار تبعات سنگین بوده و دولت و مجامع بین‌المللی نیز عکس‌العمل لازم را به این موضوع نشان می‌دهند.
,
 
,
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شیطنت‌های آمریکا علیه نظام اسلامی همواره وجود داشته است، ادامه داد: دشمنی آمریکا در تعرض به هواپیمای ایرانی نیز مشهود بود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه