اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

پروپاگاندای اصلاح طلبان علیه مجلس یازدهم / سه مرحله تخریب خانه ملت در 2 ماه

پروپاگاندای اصلاح طلبان علیه مجلس یازدهم / سه مرحله تخریب خانه ملت در 2 ماه
هنوز دو ماه بیشتر نیست که مجلس یازدهم تشکیل شده است و در این مدت خانه ملت مشغول جانمایی ساختار و نیروهای خود بود که اصلاح طلبان با تخریب های گوناگون علیه مجلس خبرپراکنی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصلاح طلبان از ابتدای تشکیل مجلس یازدهم دست به تخریب آن نزد افکارعمومی زدند. جریان اصلاحات که به سبب عملکرد ضعیف نیروهای خود در مجلس دهم به طور کل میدان مجلس یازدهم را به رقیب سیاسی خود واگذار کرد و حتی نتوانست یک فراکسیون اقلیت در خانه ملت تشکیل دهد این روزها با تاکتیک های مختلف جنگ روانی علیه مجلس یازدهم دست به کار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این موضوع در سطوح مختلف در جریان اصلاحات در حال پیگیری است و به صورت پروپاگاندا گونه در حال انجام است.

,

اصلاح طلبان در ابتدا با تندروی و حمله شدید به مجلسی که هنوز تشکیل نشده بود حتی آنرا علیل و ناکارآمد خواندند.

, اصلاح طلبان در ابتدا با تندروی و حمله شدید به مجلسی که هنوز تشکیل نشده بود حتی آنرا علیل و ناکارآمد خواندند., اصلاح طلبان در ابتدا با تندروی و حمله شدید به مجلسی که هنوز تشکیل نشده بود حتی آنرا علیل و ناکارآمد خواندند.,

این حملات سیاسی از سوی نیروهای مختلف اصلاح طلب انجام می شد. حتی فردی مانند «عباس عبدی» تئوریسین سیاسی این جریان نیز در این زمینه دست به کار تخریب مجلس شدند.

,

در مرحله دوم اصلاح طلبان سعی کردند که با استفاده از اخبار فیک وجعلی که در فضای مجازی منتشر می شود به تخریب مجلس یازدهم بپردازند. در همین زمینه طرح های جعلی و جنجالی به نام مجلس یازدهمی ها زده شد. از طرح «ازدواج اجباری» گرفته تا «تغییر نام فرودگاه مهرآباد» و کاهش آی کیو ایرانیان این طرح های جعلی همه و همه از سوی اصلاح طلبان بال و پر داده شد تا وجهه مجلس یازدهم تخریب شود.

, در مرحله دوم اصلاح طلبان سعی کردند که با استفاده از اخبار فیک وجعلی که در فضای مجازی منتشر می شود به تخریب مجلس یازدهم بپردازند. در همین زمینه طرح های جعلی و جنجالی به نام مجلس یازدهمی ها زده شد. از طرح «ازدواج اجباری» گرفته تا «تغییر نام فرودگاه مهرآباد» و کاهش آی کیو ایرانیان این طرح های جعلی همه و همه از سوی اصلاح طلبان بال و پر داده شد تا وجهه مجلس یازدهم تخریب شود., در مرحله دوم اصلاح طلبان سعی کردند که با استفاده از اخبار فیک وجعلی که در فضای مجازی منتشر می شود به تخریب مجلس یازدهم بپردازند. در همین زمینه طرح های جعلی و جنجالی به نام مجلس یازدهمی ها زده شد. از طرح «ازدواج اجباری» گرفته تا «تغییر نام فرودگاه مهرآباد» و کاهش آی کیو ایرانیان این طرح های جعلی همه و همه از سوی اصلاح طلبان بال و پر داده شد تا وجهه مجلس یازدهم تخریب شود.,

مرحله سومی که چندی است آغاز شده است، پروژه اختلاف افکنی میان نیروهای جریان اصولگرا و نمایندگان این جریان در مجلس شورای اسلامی است. از این رو اصلاح طلبان سعی کردند با ایجاد موج های خبری اختلافاتی در این حوزه ایجاد کنند. اخیرا تیتر « یک اتوبوس اصولگرا» که یکی از روزنامه های اصلاح طلب در صفحه اول خود منتشر کرد در همین راستا انجام گرفت.

,

, ,

حمله اصلاح طلبان به مجلس یازدهم با علیل و بی کفایت خواندن آن

, حمله اصلاح طلبان به مجلس یازدهم با علیل و بی کفایت خواندن آن,

در حوزه طرح های فیک و جعلی که به نام مجلس یازدهم برای تخریب آن از سوی جریانات رقیب و معاند نسبت داده شد نیز فراوانی خاصی دیده می شود. 

,

در یک نمونه «مصطفی تاج زاده» اصلاح طلب تندرو  در توئیتی نوشت: « طرحهای نمایندگانش تاکنون: ختم روزانه قرآن، تغییر نام فرودگاه مهرآباد، تقاضای شنود تلفن راه‌یافتگان به مجلس، رساندن جمعیت ایران به ۱۵۰میلیون نفر، آرزوی تداوم تحریم و نامگذاری خیابانی به اسم جورج فلوید در تهران!»

, در یک نمونه «مصطفی تاج زاده» اصلاح طلب تندرو  در توئیتی نوشت: « طرحهای نمایندگانش تاکنون: ختم روزانه قرآن، تغییر نام فرودگاه مهرآباد، تقاضای شنود تلفن راه‌یافتگان به مجلس، رساندن جمعیت ایران به ۱۵۰میلیون نفر، آرزوی تداوم تحریم و نامگذاری خیابانی به اسم جورج فلوید در تهران!»,

, ,

طرح های جعلی که به نام مجلس یازدهم زده شد

, طرح های جعلی که به نام مجلس یازدهم زده شد,

جالب اینجاست که با وجود اینکه طرح از سوی اعضای هیئت رئیسه مجلس تکذیب شده است اما برخی از اصلاح طلبان همواره روی آن پافشاری و دروغسازی می کنند. این موضوع به خوبی نشان می دهد که چرا این طرح های کذایی مطرح شده و هدف اصلاح طلبان برای تخریب مجلس حتی استفاده از اخبار جعلی و فیک نیوزهاست.

,

در همین رابطه، «احمد امیرآبادی فراهانی» در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:‌ « این روزها برخی، طرح‌هایی را منتشر می‌کنند که هدف آن تخریب مجلسی است که مردم به آن امیدوارند. مسئول طرح‌ها در هیات رئیسه بنده هستم. طرح‌هایی مثل ازدواج اجباری یا تغییر نام فرودگاه مهرآباد تحویل نشده. ضمن این که مسئول نام‌گذاری فرودگاه‌ها وزارت راه است.»

, در همین رابطه، «احمد امیرآبادی فراهانی» در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:‌ « این روزها برخی، طرح‌هایی را منتشر می‌کنند که هدف آن تخریب مجلسی است که مردم به آن امیدوارند. مسئول طرح‌ها در هیات رئیسه بنده هستم. طرح‌هایی مثل ازدواج اجباری یا تغییر نام فرودگاه مهرآباد تحویل نشده. ضمن این که مسئول نام‌گذاری فرودگاه‌ها وزارت راه است.», در همین رابطه، «احمد امیرآبادی فراهانی» در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:‌ « این روزها برخی، طرح‌هایی را منتشر می‌کنند که هدف آن تخریب مجلسی است که مردم به آن امیدوارند. مسئول طرح‌ها در هیات رئیسه بنده هستم. طرح‌هایی مثل ازدواج اجباری یا تغییر نام فرودگاه مهرآباد تحویل نشده. ضمن این که مسئول نام‌گذاری فرودگاه‌ها وزارت راه است.»,

به نظر می رسد رویه اصلاح طلبان در برابر مجلس یازدهم کاملا سیاسی جناحی است. اصلاح طلبان چون نیروی خاصی در مجلس یازدهم ندارند سعی دارند با القاسازی رسانه ای مجلس یازدهم را مجلسی ناکارآمد جلوه دهند تا امیدواری برای حضور در ساختار قدرت در آینده داشته باشند. این درحالی است که اقداماتی که مجلس دهم از سوی فراکسیون امید انجام گرفت و طرح های واقعی همچون «سربازی رفتن دختران» و «محاکمه منتقدانی که در سخنرانی ها اعتراض خود را ابراز می کنند» ارائه شد، قابل کتمان نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه