اخبار داغ

در گفتگو با فعال فرهنگی عنوان شد؛

سکوت سلبریتی‌ها در ماجرای تهدید پرواز ۱۱۵۲ هواپیمایی ماهان/ آب ما با آمریکا در یک جوی نخواهد رفت

سکوت سلبریتی‌ها در ماجرای تهدید پرواز ۱۱۵۲ هواپیمایی ماهان/ آب ما با آمریکا در یک جوی نخواهد رفت
باستین فعال فرهنگی هرمزگان گفت: سلبریتی‌هایی که هشتگ «اعدام نکنید» می‌زدند، حالا چرا ساکت هستند؟ اگر پدافند هواپیمایی سوریه به اشتباه هواپیمای ایران را می‌زد همین‌ها در شبکه های اجتماعی هشتگ های جدیدی با عنوان «مدیرهواپیمایی ماهان اعدام شود» یا «خروج فوری ایران از سوریه» را ترند می کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ سمیه باستین معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص تهدید پرواز ۱۱۵۲ شرکت هواپیمایی ماهان مسیر تهران- بیروت اظهار کرد: آمریکا در غرب آسیا به یک بن بستی رسیده است که عامل اصلی آن ایران است ایران در یک ارتباط مهم با سوریه است که آمریکا می خواهد روابط ایران با کشورهایی که با آنها روابط حسن دارد خراب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این چهره فرهنگی افزود: زمانی که هواپیمای ایرانی ماهان در آسمان سوریه به پرواز در می آید دو جنگنده آمریکایی در کنار آن قرار می گیرد که می تواند دو هدف داشته باشد، یا براثر این ارتفاع کم سقوط می کند یا پدافند هواپیمایی سوریه به اشتباه هواپیمای ایران را مورد هدف قرار می دهد.

,

باستین تصریح کرد: همان هایی که هشتگ «اعدام نکنید» را می نوشتند و سلبریتی هایی که حمایت می کردند حالا چرا ساکت هستند؟ اگر پدافند هواپیمایی سوریه به اشتباه هواپیمای ایران را می زد همین ها در شبکه های اجتماعی هشتگ های جدیدی با عنوان «مدیرهواپیمایی ماهان ادعا شود» یا «خروج فوری ایران از سوریه» را ترند می کردند و شایعه هایی درست می شد که «موشک در هواپیما بوده و نتوانسته اند کنترل کنند و این موشک باعث انفجار هواپیما شده است» آنها نظری ندارند و حرفی نمی زنند زیرا خانواده هایشان در آمریکا است و می خواهند گرین کارت بگیرند.

,

این نویسنده حوزه اجتماعی و دفاع مقدس ادامه داد: یک ایرانی باسواد گول ظاهر سازی های دشمن را نمی خورد، با این اتفاق آدم هایی پیدا می شدند که همه چیز از جمله شان مدافع حرم و رزمندگان را زیر سوال می بردند که دقیقا هدف آمریکا نیز همین است زیرا در غرب آسیا به بن بست رسیده است.

,

شناخت آمریکا با مطالعه تاریخ میسر است

, شناخت آمریکا با مطالعه تاریخ میسر است,

معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان افزود: آمریکا به هر ترفندی متوسل می شود اما نمی تواند کاری کند، زمانی که این خبر را شنیدم یاد هواپیمای ایرباس ۱۲ تیر سال ۶۷ افتادم آن اتفاق هنوز لایه های پنهانی دارد که ما نمی دانیم، البته پس از شهادت حاج قاسم فرزندان سوریه ایران هوشیارتر شدند که خیلی تاثیرگذار است.

,

این فعال فرهنگی ادامه داد: اگر تاریخ را مطالعه کنیم از همان ابتدا آمریکا در هیچ زمانی با ایران صادق نبوده و به قول هایش وفا نکرده است هنوز باور نکرده ایم که آمریکا واقعا دوست ایران نیست، آنهایی که مقام معظم رهبری را قبول دارند می دانند که ایشان فرموده اند «آمریکایی هیچ وقت راست نمی گوید» اما یک سری آدم های به ظاهر روشن فکری هستند که فکرهای عجیب و غریبی می کنند.

,

این نویسنده حوزه دفاع مقدس اظهار کرد: آمریکا که همیشه دشمنی کرده حالا چه کاره است که دلش برای ما بسوزد او بزرگترین تروریست، دروغ گو و ظالم دنیا است و من را یاد شمر و یزید آن زمان می اندزد، آمریکا برای ما مسلمان ها همین قدر منفور است.

,

باستین ادامه داد: زمانی که فرزندان کوچک سوری، یمنی و نقاط مظلوم دنیا را می بینم یاد حضرت علی اصغر(ع) می افتم هیچ تفاوتی نکرده است این ها نیز حرمله، شمر و یزید هستند ظالم همه جا همین گونه است آب ما با آمریکا در یک جوی نخواهد رفت دروغ هایش را باور نمی کنیم، چرا برخی متوجه نیستند که آمریکاهیچ زمان راست نمی گوید.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه