اخبار داغ

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان خبر داد؛

اجرای طرح "آجر به آجر" به صورت پایلوت در استان کرمان

اجرای طرح "آجر به آجر" به صورت پایلوت در استان کرمان
سید محمد واعظی نژاد در جلسه ستاد طرح آجر به آجر از انتخاب استان‌کرمان و ۶ استان دیگر به عنوان استان های پایلوت اجرای طرح آجر به اجر در کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از راه آرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان صبح امروز در جلسه طرح آجر به آجر  با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش در خصوص اجرای این طرح در استان کرمان اظهار کرد: استان کرمان به عنوان استان پایلوت برای اجرای طرح آجر به آجر در کشور انتخاب شده و این طرح در استان کرمان و ۶ استان دیگربه عنوان الگو و نمونه انجام خواهد شد و در قدم‌های بعدی در سراسر کشور علاوه بر هفت استان دیگر تعمیم داده خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در رابطه با پویش ملی طرح آجر به آجر بیان کرد: پویش کلاسی برای روستا در استان کرمان در سامانه مهر مدرسه تعریف شده است که خیرین و مردم می‌توانند از طریق سامانه مهر مدرسه اطلاعات لازم را ببینند و با توجه به نیازهای آموزش و پرورش از طریق درگاه های اینترنتی تعیین شده، نسبت به ساخت مدارس و تعمیر مدارس کمک و مشارکت نمایند.

واعظی نژاد  افزود: در طرح آجر به آجر که سامانه توسعه مردمی مهر مدرسه در این طرح اطلاع رسانی و جذب کمک ها را انجام می دهد با راه های متفاوتی مانند اهدای املاک زمین و مستغلات، مشارکت در تعمیر و تجهیز مدارس و کلاس ها، ثبت درخواست ساخت پروژه مدرسه سازی و مشارکت در احداث و یا تکمیل طرح های نیمه تمام دولتی در این سامانه تعبیه شده است و خیرین و مردم می‌توانند با مراجعه به این سامانه از کلیات و جزئیات طرح آجر به آجر و نیازهای آموزش و پرورش مطلع شوند و بر اساس اطلاعاتی که کسب می‌کنند نسبت به کمک و مشارکت در امر مدرسه سازی اقدام نمایند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان تاکید کرد: تعامل بین دو مجموعه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس باعث پیشرفت در پروژه ها شده و دغدغه های آموزش و پرورش دغدغه های نوسازی مدارس می باشد.

وی تصریح‌کرد: کرونا باعث شده معادلات به هم بخورد و این معادلات بهم خورده بر روی کار آموزش و پرورش و ثبت نام دانش آموزان در مدارس تأثیر گذاشته است و سیل عظیمی از ثبت‌نام ها از سوی مدارس غیردولتی به سوی مدارس دولتی انجام می‌شود و آموزش و پرورش دچار بحران شده و جبران کمبود فضای آموزشی مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های دولتی، نمایندگان مجلس، کارخانجات و بخش‌های خصوصی و آحاد مردم را می طلبد.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از طرح آجر به آجر به عنوان یک طرح جامع و بسیار خوب برای حل بخش زیادی از مشکلات آموزش و پرورش در بحث فضا تجهیزات و تعمیرات یاد کرد و گفت: ۶ هزار ساختمان داریم و نیاز به نگهداری، تعمیر و سرویس دارند.

وی افزود: اگر نگهداری خوبی صورت نگیرد ساختمان تخریب می‌شود لذا مهم است که این ۶ هزار ساختمان فرسوده نشوند و مردم با مشارکت در طرح آجر به آجر در تعمیر و نگهداری ساحتمان مدارس نیز کمک می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به به موضوع مکان یابی توضیح داد: روسای آموزش و پرورش باید به نیازهای مناطق توجه کنند و خارج از تفاهم‌نامه و نظارت نوسازی از ساخت مدرسه جلوگیری می کنیم.

اسکندری نسب ادامه داد: در طرح آجر به آجر بایستی ذهن مردم و جامعه به سمت این طرح هدایت شود و مدیران مدارس نقش اساسی در اجرای این طرح دارند و فرهنگیان هم بایستی داوطلبانه در این طرح شرکت نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به نقش مهم مجمع خیرین مدرسه ساز و ظرفیت مجامع خیرین شهرستان ها اشاره کرد و گفت: مجامع خیرین مدرسه ساز بایستی پیگیری کنند تا این طرح به نحو احسن در بین مردم جا بیفتد و مجامع نیز در سال به اسم مجمع خودشان نیز یک مدرسه بسازند.

انتهای پیام/

,

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در رابطه با پویش ملی طرح آجر به آجر بیان کرد: پویش کلاسی برای روستا در استان کرمان در سامانه مهر مدرسه تعریف شده است که خیرین و مردم می‌توانند از طریق سامانه مهر مدرسه اطلاعات لازم را ببینند و با توجه به نیازهای آموزش و پرورش از طریق درگاه های اینترنتی تعیین شده، نسبت به ساخت مدارس و تعمیر مدارس کمک و مشارکت نمایند.

واعظی نژاد  افزود: در طرح آجر به آجر که سامانه توسعه مردمی مهر مدرسه در این طرح اطلاع رسانی و جذب کمک ها را انجام می دهد با راه های متفاوتی مانند اهدای املاک زمین و مستغلات، مشارکت در تعمیر و تجهیز مدارس و کلاس ها، ثبت درخواست ساخت پروژه مدرسه سازی و مشارکت در احداث و یا تکمیل طرح های نیمه تمام دولتی در این سامانه تعبیه شده است و خیرین و مردم می‌توانند با مراجعه به این سامانه از کلیات و جزئیات طرح آجر به آجر و نیازهای آموزش و پرورش مطلع شوند و بر اساس اطلاعاتی که کسب می‌کنند نسبت به کمک و مشارکت در امر مدرسه سازی اقدام نمایند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان تاکید کرد: تعامل بین دو مجموعه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس باعث پیشرفت در پروژه ها شده و دغدغه های آموزش و پرورش دغدغه های نوسازی مدارس می باشد.

وی تصریح‌کرد: کرونا باعث شده معادلات به هم بخورد و این معادلات بهم خورده بر روی کار آموزش و پرورش و ثبت نام دانش آموزان در مدارس تأثیر گذاشته است و سیل عظیمی از ثبت‌نام ها از سوی مدارس غیردولتی به سوی مدارس دولتی انجام می‌شود و آموزش و پرورش دچار بحران شده و جبران کمبود فضای آموزشی مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های دولتی، نمایندگان مجلس، کارخانجات و بخش‌های خصوصی و آحاد مردم را می طلبد.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از طرح آجر به آجر به عنوان یک طرح جامع و بسیار خوب برای حل بخش زیادی از مشکلات آموزش و پرورش در بحث فضا تجهیزات و تعمیرات یاد کرد و گفت: ۶ هزار ساختمان داریم و نیاز به نگهداری، تعمیر و سرویس دارند.

وی افزود: اگر نگهداری خوبی صورت نگیرد ساختمان تخریب می‌شود لذا مهم است که این ۶ هزار ساختمان فرسوده نشوند و مردم با مشارکت در طرح آجر به آجر در تعمیر و نگهداری ساحتمان مدارس نیز کمک می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به به موضوع مکان یابی توضیح داد: روسای آموزش و پرورش باید به نیازهای مناطق توجه کنند و خارج از تفاهم‌نامه و نظارت نوسازی از ساخت مدرسه جلوگیری می کنیم.

اسکندری نسب ادامه داد: در طرح آجر به آجر بایستی ذهن مردم و جامعه به سمت این طرح هدایت شود و مدیران مدارس نقش اساسی در اجرای این طرح دارند و فرهنگیان هم بایستی داوطلبانه در این طرح شرکت نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به نقش مهم مجمع خیرین مدرسه ساز و ظرفیت مجامع خیرین شهرستان ها اشاره کرد و گفت: مجامع خیرین مدرسه ساز بایستی پیگیری کنند تا این طرح به نحو احسن در بین مردم جا بیفتد و مجامع نیز در سال به اسم مجمع خودشان نیز یک مدرسه بسازند.

انتهای پیام/

,

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در رابطه با پویش ملی طرح آجر به آجر بیان کرد: پویش کلاسی برای روستا در استان کرمان در سامانه مهر مدرسه تعریف شده است که خیرین و مردم می‌توانند از طریق سامانه مهر مدرسه اطلاعات لازم را ببینند و با توجه به نیازهای آموزش و پرورش از طریق درگاه های اینترنتی تعیین شده، نسبت به ساخت مدارس و تعمیر مدارس کمک و مشارکت نمایند.

,

واعظی نژاد  افزود: در طرح آجر به آجر که سامانه توسعه مردمی مهر مدرسه در این طرح اطلاع رسانی و جذب کمک ها را انجام می دهد با راه های متفاوتی مانند اهدای املاک زمین و مستغلات، مشارکت در تعمیر و تجهیز مدارس و کلاس ها، ثبت درخواست ساخت پروژه مدرسه سازی و مشارکت در احداث و یا تکمیل طرح های نیمه تمام دولتی در این سامانه تعبیه شده است و خیرین و مردم می‌توانند با مراجعه به این سامانه از کلیات و جزئیات طرح آجر به آجر و نیازهای آموزش و پرورش مطلع شوند و بر اساس اطلاعاتی که کسب می‌کنند نسبت به کمک و مشارکت در امر مدرسه سازی اقدام نمایند.

,

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان تاکید کرد: تعامل بین دو مجموعه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس باعث پیشرفت در پروژه ها شده و دغدغه های آموزش و پرورش دغدغه های نوسازی مدارس می باشد.

,

وی تصریح‌کرد: کرونا باعث شده معادلات به هم بخورد و این معادلات بهم خورده بر روی کار آموزش و پرورش و ثبت نام دانش آموزان در مدارس تأثیر گذاشته است و سیل عظیمی از ثبت‌نام ها از سوی مدارس غیردولتی به سوی مدارس دولتی انجام می‌شود و آموزش و پرورش دچار بحران شده و جبران کمبود فضای آموزشی مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های دولتی، نمایندگان مجلس، کارخانجات و بخش‌های خصوصی و آحاد مردم را می طلبد.

,

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از طرح آجر به آجر به عنوان یک طرح جامع و بسیار خوب برای حل بخش زیادی از مشکلات آموزش و پرورش در بحث فضا تجهیزات و تعمیرات یاد کرد و گفت: ۶ هزار ساختمان داریم و نیاز به نگهداری، تعمیر و سرویس دارند.

,

وی افزود: اگر نگهداری خوبی صورت نگیرد ساختمان تخریب می‌شود لذا مهم است که این ۶ هزار ساختمان فرسوده نشوند و مردم با مشارکت در طرح آجر به آجر در تعمیر و نگهداری ساحتمان مدارس نیز کمک می کنند.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به به موضوع مکان یابی توضیح داد: روسای آموزش و پرورش باید به نیازهای مناطق توجه کنند و خارج از تفاهم‌نامه و نظارت نوسازی از ساخت مدرسه جلوگیری می کنیم.

,

اسکندری نسب ادامه داد: در طرح آجر به آجر بایستی ذهن مردم و جامعه به سمت این طرح هدایت شود و مدیران مدارس نقش اساسی در اجرای این طرح دارند و فرهنگیان هم بایستی داوطلبانه در این طرح شرکت نمایند.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به نقش مهم مجمع خیرین مدرسه ساز و ظرفیت مجامع خیرین شهرستان ها اشاره کرد و گفت: مجامع خیرین مدرسه ساز بایستی پیگیری کنند تا این طرح به نحو احسن در بین مردم جا بیفتد و مجامع نیز در سال به اسم مجمع خودشان نیز یک مدرسه بسازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه