اخبار داغ

مدیرکل بیمه سلامت لرستان:

۷۰ درصد بیمه شدگان لرستانی مشمول دفترچه رایگان شدند

۷۰ درصد بیمه شدگان لرستانی مشمول دفترچه رایگان شدند
فتحی بیرانوند، مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: ۷۰ درصد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت استان مشمول دریافت دفترچه رایگان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهدخت فتحی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به برگزاری آزمون وسع و مشخص شدن دهک‌های مربوطه اظهار داشت: ۷۰ درصد بیمه شدگان تحت پوشش استان مشمول دریافت دفترچه رایگان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: تاکنون صدو بیست و هفت هزار و ۲۷۸ نفر از بیمه شدگان تحت پوشش در سامانه ارزیابی وسع ثبت نام کرده‌اند که مدارک صد و بیست هزار و ۳۲۶ نفر تایید شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان عنوان کرد: از تعداد صد و بیست هزار و ۳۲۶ نفر تایید شده در سامانه ارزیابی وسع، تعداد هشتاد هزار و ۲۳ نفر جزء دهک‌های 1 تا 3  هستند که مشمول دریافت دفترچه رایگان با اعتبار دو ساله می‌شوند.

وی بیان کرد: سی و یک هزار و ۴۶۶ نفر از افرادی که جزء دهک‌های ۴و ۵ و۶ و مشمول ۵۰ درصد پرداخت حق بیمه و ۵۰ درصد یارانه دولتی هستند در سامانه ارزیابی وسع ثبت کرده‌اند که سرانه هر نفر در سال جاری مبلغ ۶۸۸ هزار و ۴۰۰ تومان است.

فتحی بیرانوند تصریح کرد: دهک ۸ و ۹ و ۱۰ که مشمول پرداخت کامل حق بیمه هستند و از یارانه دولتی معاف نیستند، تعداد هشت هزار و ۸۳۷ نفر در این سامانه به ثبت رسیده است.

وی گفت: بیمه شدگان روستایی و همگانی بعد از اتمام شش ماه استفاده از دفترچه رایگان باید به دفاتر پیشخوان مراجعه و در سامانه ارزیابی وسع ثبت نام کنند، تا در پایگاه رفاه ایرانیان اطلاعات افراد بررسی و دهک آنها مشخص شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه