اخبار داغ

روستایی با هفت اثر ثبت شده ملی چشم به راه اعتبارات/ "زنجیره علیا" ایلام هدف گردشگری نشد

روستایی با هفت اثر ثبت شده ملی چشم به راه اعتبارات/ "زنجیره علیا" ایلام هدف گردشگری نشد
روستای زنجیره علیا در شهرستان چرداول با وجود داشتن ظرفیت های گردشگری همچنان در گیر توسعه زیرساخت هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، برای پیشرفت شهرها و روستاها باید برنامه داشت و مطابق با برنامه طرح های اقتصادی و عمرانی را پیش برید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

برخی از مکان ها هستند که در جاهایی قرار دارند که قابلیت جذب گردشگر و درآمد زایی دارد.

,

می توان از ظرفیت این مکان ها استفاده کرد چنانچه در بیشتر کشورهای موفق در زمینه گردشگری سرمایه گذاری عظیم صورت می گیرد.

,

روستای زنجیره علیا در شهرستان چرداول یکی از مکان هایی که دیدنی های زیادی داشته و به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شده است.

,

اما فقط اسم روستای هدف گردشگری در این روستا استفاده شده وخبری از سرمایه گذاری وتوسعه برای جذب گردشگر نیست.

,

روستای زنجیره علیا در زیر ساخت ها مشکل دارد

, روستای زنجیره علیا در زیر ساخت ها مشکل دارد, روستای زنجیره علیا در زیر ساخت ها مشکل دارد,

احمدی از ساکنان روستای زنجیره علیا در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت روستای زنجیره علیا در شهرستان چرداول دارای مکان های طبیعی و تاریخی زیبایی است که قابلیت جذب گردشگر دارد.

,

وی اظهار کرد متأسفانه آنطور که باید در این روستا سرمایه‌گذاری برای هدف گردشگری صورت نمی‌گیرد و هنوز این روستا در زیرساخت‌های خود دچار مشکل است.

,

احمدی خاطرنشان کرد: روستای هدف گردشگری باید در آن سرمایه‌گذاری‌های عظیمی صورت بگیرد که تاز گردش کنان را به خود جذب کرده و به درآمدزایی برسد که این مورد همچنان اتفاق نیفتاده و برخی از جوانان این روستا بیکار هستند و حتی زیرساخت ها هم مشکل دارد.

,

, ,


توسعه روستای زنجیره علیا برای هدف گردشگری نیازمند اعتبارات است

,
, توسعه روستای زنجیره علیا برای هدف گردشگری نیازمند اعتبارات است, توسعه روستای زنجیره علیا برای هدف گردشگری نیازمند اعتبارات است,

عبدالمالک شنبه‌زاده مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: با اختصاص یک میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، عملیات بهسازی و مرمت راه دسترسی به روستای هدف گردشگری زنجیره علیا در شهرستان چرداول 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

,

وی افزود: روستای زنجیره علیا یکی از روستاهای هدف گردشگری است، این روستا قابلیت‌های طبیعی و تاریخی دارد اما از نظر زیرساخت‌های گردشگری مشکلات زیادی دارد که با اختصاص اعتبارات لازم زیرساخت گردشگری توسعه پیدا می‌کند.

,

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: آثار باستانی زیادی در این روستا به ثبت ملی رسیدند که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند، این روستا دارای هفت اثر ثبت شده در فهرست آثار ملی کشور و دارای سه خانه بوم‌گردی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه