اخبار داغ

مسئول تبریزی که کرونا را شکست داد؛

ویروس نیمی از ریه‌ام را نابود کرد/ مردم به کادر درمانی رحم کنند

ویروس نیمی از ریه‌ام را نابود کرد/ مردم به کادر درمانی رحم کنند
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز می‌گوید، با ابتلا شدن به ویروس کرونا تقریبا نیمی از ریه‌اش از بین رفته است و به سختی نفس می کشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب مقصودی در گفت‌وگو با آناج درخصوص آخرین وضعیت خود پس از شکست دادن ویروس کرونا اظهار داشت: واقعا روزهای سختی را گذراندم که نمی‌توانم توصیف کنم. امیدوارم هیچ کس به این بیماری منحوس مبتلا نشود، واقعا خیلی ناگوار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی تأکید کرد: باید کرونا را تجربه کنید تا بدانید من چه می‌گویم. الان تقریبا نیمی از ریه من از بین رفته است و به سختی نفس می‌کشم. لطف خدا بود که کرونا را شکست دادم. در حال حاضر نیز به محل کار رفته‌ام و به اداره امور می‌پردازم.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز گفت: بعد از تجربه کردن ویروس کرونا وقتی در خیابان‌ها راه می‌روم و می‌بینم تعدادی از مردم ماسک نمی‌زنند دلم به حال‌شان می‌سوزد چراکه نمی‌دانند با سلامتی خودشان چه می‌کنند. امیدوارم مردم‌مان در سلامت باشند و کسی به این ویروس منحوس مبتلا نشود.

,

مقصودی در پایان متذکر شد: به مردم عزیزمان توصیه می‌کنم حتما ماسک زده و مسائل بهداشتی را رعایت کنند و به پزشکان و پرستاران زحمت‌کش رحم کنند. کادر درمانی این‌روزها جانفشانی می‌کنند و باید قدر آن‌ها را بدانیم. از جامعه و اهالی ورزش استان هم که در این مدت جویای حالم بودند تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه سلامت باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه