اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز مطرح کرد؛

خطر تقارن کرونا و آنفولانزای پائیزی در کمین البرز

خطر تقارن کرونا و آنفولانزای پائیزی در کمین البرز
حسین کریم گفت: همزمانی کرونا با آنفولانزا که در ماه پائیز شایع می شود می تواند برای البرز فاجعه به دنبال داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز چهارشنبه با اشاره به اینکه متاسفانه بر اساس اعلام وزارت بهداشت، 75 میلیون نفر از مردم ایران در مناطق قرمز کرونایی زندگی می کنند، در جمع خبرنگاران گفت: خالی شدن تخت های بیمارستانی و کاهش آمار بیماران در البرز در گرو رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ب, تیتریک, تیتریک,
حسین کریم به استفاده 80 درصد از شهروندان البرزی از ماسک اشاره کرد و افزود:  با توجه به اینکه ماسک در قطع زنجیره کرونا نقش بسزایی دارد در صورت رعایت کردن 85 درصد از ردم کشور قطعا شاهد فروکش کردن بیماری کووید 19 خواهیم بود.
,
 
,
وی اهمال مردم در فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شست و شوی دست ها را عاملی برای شیوع شدید موج سوم کرونا دانست و اظهار داشت: همزمانی کرونا با آنفولانزا که در ماه پائیز شایع می شود می تواند فاجعه به دنبال داشته باشد.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه با اشاره به اینکه موج دوم کرونا از نظظر وسعت درگیری و میزان کشندگی با موج اول متفاوت است، تصریح کرد: با توجه به اینکه علائم بروز نشده کرونا در موج اول را در موج دوم شیوع این بیماری شاهد هستیم، فشار کاری این مسئله کادر درمان را خسته کرده است.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه