اخبار داغ

مدیر روابط عمومی آبفای البرز مطرح کرد؛

مهاجرت 80 هزار نفری؛ بلای جان آب البرز

مهاجرت 80 هزار نفری؛ بلای جان آب البرز
علیرضا لرستانی گفت: متاسفانه در حال حاضر منابع آبی البرز توسط 400 چاه عمیق تخلیه می شود و ذخائر آبی که برای احیاء آنها نیاز به چند صد سال زمان است از بین خواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر روابط عمومی آبفای البرز امروز چهارشنبه با اشاره به اینکه سالانه 80 هزار نفر به جمعیت البرز اضافه می شود، در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه تعدد مشترکین آب به دلیل مهاجرت عمق چاه های آب البرز را از 150 متر به 300 متر افزایش داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
علیرضا لرستانی فرهنگ مدیریت و مصرف بهینه آب را دو مولفه موثر برای تغییر در وضعیت موجود دانست و افزود: قبض های تصاعدی تنها سلاح اداره آب برای برخورد با مشترکین پر مصرف است، نمی توان برای مقابله با مصرف بی رویه آب وارد خانه های مردم شد چرا که بعضا معتقد هستند هزینه آب شرب مصرفی خود را ولو تصاعدی پرداخت می کنند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه استفاده بی رویه از منابع آبی موجب تخلیه سفره های آب زیرزمینی شده و نسل های آینده را با مشکل مواجه می کند، اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر منابع آبی البرز توسط 400 چاه عمیق تخلیه می شود و ذخائر آبی که برای احیاء آنها نیاز به چند صد سال زمان است از بین خواهد رفت.
,
 
,
لرستانی به وجود یک میلیون و 200 هزار مشترک آب در البرز اشاره و تصریح کرد: استفاده نیمی از این مشترکین از کولر آبی در طول تابستان می تواند مصرف هنگفت آب را به دنبال داشته باشد چرا که هر کولر روشن به اندازه استفاده روزانه یک نفر از آب بار مصرفی دارد.
,
 
,
مدیر روابط عمومی آبفای البرز در خاتمه با اشاره به بی توجهی شهروندان برای شستن پارکینگ، پیاده رو، فرش و پیک مصرف آب در مرداد و شهریور، گفت: رعایت اصل ۲۰-۲۰ برای شستن دست ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان شیوع کرونا مهم ترین عامل مصرف بی رویه آب است و با توجه به دمای 40 درجه البرز شاهد تعدد کولرهای آبی روشن و استحمام هستیم.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه