اخبار داغ

در پی حواشی اعطای مجوز کارگردانی به شاخ اینستاگرامی؛

نتیجه جلسه دو روزه کانون کارگردانان/ اعطای مجوز دوباره به کانون برمی گردد؟

نتیجه جلسه دو روزه کانون کارگردانان/ اعطای مجوز دوباره به کانون برمی گردد؟
کانون کارگردانان در پی حواشی اعطای مجوز کارگردانی به یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی از روز گذشته تشکیل جلسه داده و پیگیری های خبرنگار فرهنگی «دانا» حاکی از این است که کانون همه تلاش خود را دارد انجام می دهد تا مجددا مجوز اعطای کارگردان اولی ها به این کانون برگردد.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کانون کارگردانان در پی حواشی اعطای مجوز شورای پروانه ساخت به یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی، دیروز سه شنبه 7 مرداد ماه تشکیل جلسه داد تا در این خصوص اقداماتی انجام شود. این جلسه دیروز ناتمام ماند و امروز مجددا از سر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیگیری های خبرنگار فرهنگی «دانا» از نتیجه این جلسه، حاکی از این است که کانون کارگردانان در پی این اتفاق، همه تلاش خود را دارد انجام می دهد تا مجددا مجوز اعطای کارگردان اولی ها به کانون برگردد. در حالیکه این مجوز سال ها قبل توسط کانون کارگردانان اعطا می شد، هم اکنون توسط شورای پروانه ساخت معاونت سینمایی وزارت ارشاد داده می شود.

,

در روزهای گذشته از طرف روابط عمومی سازمان سینمایی، خبری با موضوع مجوزهای جدید پروانه ساخت منتشر شد که فیلم سینمایی «حکم تجدید نظر» به نویسندگی و تهیه کنندگی رضا کریمی به خاطر نام کارگردان آن حواشی بسیاری در پی داشت.

,

دراین خبر از «محمد امین کریم پور»، اینفلوئنسر اینستاگرامی به عنوان کارگردان این فیلم یاد شده است. شخصی که مدتی است در فضای مجازی مشغول به فعالیت است و با فالوورهای 5 میلیونی خود، درآمد هنگفتی از طریق تبلیغات به دست آورده است. تبلیغات و ویدئوهای که تناسب چندانی با عرف جامعه ندارد و این روزها کریم پور را تبدیل به اصطلاح شاخ اینستاگرامی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه