اخبار داغ

با پیوستن هنرمندان به کمپین به وقت روشنایی مطرح شد؛

مهوش وقاری: با درست مصرف کردن به محرومان کمک کنیم

مهوش وقاری: با درست مصرف کردن به محرومان کمک کنیم
مهوش وقاری بازیگرسینما و تلویزیون با پیوستن به کمپین «به وقت روشنایی» گفت: در حال حاضر افکار و ذهن ما متوجه کرونا و مشکلاتی است که ایجاد کرده است و حالا یک لحظه نبود برق لطمه های جانی در پی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛  با توجه به گرمای پیش رو که طی روزهای آتی نیز به اوج می‌رسد طبیعتا مصرف برق در سراسر کشور نیز به اوج می رسد و قطعا با مشکل تامین برق مواجه خواهیم بود، ناظر به همین موضوع کمپین #به_وقت_روشنایی به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق شکل گرفته است که اگر هر فرد تنها ۱۵ دقیقه در تمام ۲۴ ساعت حاضر باشد کولر خود را در پیک گرما خاموش کند ثمرات بسیار زیادی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

تفاوت این کمپین با سایر کمپین‌هایی که طی همه این سالها در حوزه صرفه‌جویی در همه حوزه‌ها به ویژه برق مطرح شده اینکه صرفا بر عنوان تعادل مصرف تمرکز نشده است بلکه با توجه به سامانه‌ای که در این زمینه طراحی شده قرار است مبالغ حاصل از این صرفه‌جویی صرف محرومیت‌زدایی در مناطق محروم شده و گزارش آن نیز به اطلاع افکار عمومی برسد. این اقدام با هماهنگی کامل صورت‌گرفته میان وزارت نیرو و سازمان بسیج مستضعفین در حال انجام است.

,

مهوش وقاری بازیگرسینما و تلویزیون در گفتگو اختصاصی با هرمز اظهار کرد: تمام کارهای ما به برق وابسته است و اگر نباشد زندگی برایمان سخت و طاقت فرسا می شود، در حال حاضر افکار و ذهن ما متوجه کرونا و مشکلاتی است که ایجاد کرده است حالا یک لحظه نبود برق لطمه های جانی در پی دارد.

,

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: در خبرها کارشناسی می گفت «همین ماسکی که به صورت می زنیم اگر به مدت طولانی روی صورت باشد خطرناک است و ضایعات پوستی به همراه دارد و باید هر چندساعت یک بار تعویض شود»، یک عده از افراد هستند به ناچار باید به محل کار بروند تا زندگی شخصی و خانوادگی شان تعطیل و مختل نشود چگونه برایشان امکان دارد این هزینه را متقبل شوند؟

,

آموزش هایی که جدی گرفته نمی شود

, آموزش هایی که جدی گرفته نمی شود, آموزش هایی که جدی گرفته نمی شود,

وقاری با بیان اینکه هزینه های غیرمنطقی هنر نیست، ادامه داد: مدت زمان طولانی است آموزش هایی را در رابطه با صرفه جویی در مصرف برق به ما آموزش داده اند اما گویا آن را جدی نمی گیریم، روشنایی خانه ها اکنون تزئینی و رنگی شده است و یکی از راه های صرفه جویی استفاده نکردن از همین لامپ هایی است که روشن اما بلااستفاده است.

,

این بازیگر عرصه سینما و تلویزیون اضافه کرد: حتی در زمان غیر کرونا نیز شاهد انسان هایی بودیم که به غذای روزانه خود محتاج هستند و مسائل مالی و گرسنگی و سوءتغذیه دارند، تمام انسانهایی که نوع دوست هستند می دانند در این ایام با صرفه جویی در هزینه های اضافه از خطرات جانی که از طریق کرونا ممکن است ایجاد شود گرفته می شود.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه