اخبار داغ

مسئولین رسیدگی کنند؛

وضعیت تاسف بار ساکنان مسکن‌ مهر جهاد نهاوند

وضعیت تاسف بار ساکنان مسکن‌ مهر جهاد نهاوند
ساکنان مسکن مهر جهاد نهاوند، این روزها از نحوه خدمات رسانی به این منطقه گله مند هستند و از بی نتیجه بودن پیگیری ها و بی تفاوت بودن مسئولان شاکی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مسکن مهر جهاد نهاوند در پشت ساختمان فرمانداری این شهرستان با وجود داشتن موقعیت مکانی مناسب ولی از خدمات رسانی مطلوب بهره مند نیست و اهالی از این وضعیت گلایه مند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

ساکنان این منطقه مطالبات به حقی دارند که مسئولان باید حرف و درد دل آن ها را بشنوند و دغدغه و مشکلات این اهالی را حل کنند.

,

روشنایی کم، عدم جمع آوری به موقع زباله ها، وجود نخاله های ساختمانی، آسفالت نبودن خیابان اصلی و مشکلات دیگر از جمله معضلات این مسکن های مهر است.

,

سوری یکی از ساکنان این منطقه می گوید: به هرکجا که فکر کنید نامه زدیم و درخواست حل مشکلات را داشتیم ولی انگار کسی نمی خواهد مشکلات این محل را حل کند.

,

وی با اشاره به تاریکی این منطقه به عنوان یکی از مشکلات گفت: روشنایی کوچه ها را به جای تیر برق به کنتور برق ساختمان ها وصل کردند و اهالی هم برای اعتراض و صرفه جویی شب ها آن ها را روشن نمی‌کنند و محل شب ها تاریک می شود.

,

این شهروند ادامه داد: پیمانکار سه سال است که رها کرده و رفته و هنوز پایان کار نگرفته است و سند مالکیت سکنه روی هوا است و هیچکدام سند ندارند.

,

, ,

یکی دیگر از ساکنان گفت: خیابان اصلی این منطقه آسفالت نشده و شهرداری هم اعلام می کند که ما آنجا را تحویل نگرفتیم و هیچ خدمتی ارائه نمی دهد و زباله ها را هم با منت جمع آوری می کنند.

,

این همشهری می‌گوید: واقعا دیگر حوصله گفتن مشکلات و نامه نگاری نداریم و ظاهرا کسی نمی خواهد مشکلات ما را حل کند؛ چرا کسی به داد ما نمی رسد؟ ماجزء این شهر حساب نمی شویم؟ چرا مشکلات این منطقه حل نمی شود؟

,

وی ادامه داد: فاصله ساختمان فرمانداری تا مسکن‌ مهر جهاد از ۱۰۰ متر کمتر است و امیدواریم مسئولان مشکلات این منطقه را حل کنند و ما را از بلاتکلیفی خارج کنند.

,

, ,

شرکت توزیع برق نهاوند در پاسخ به مطالبات شهروندان مسکن‌مهر جهاد نهاوند اعلام کرد؛ با عنایت به تقاضای تامین روشنایی معابر مسکن مهر جهاد پشت فرمانداری از طرف اهالی محترم، لازم به ذکر است فضای عنوان شده جزء فضای اختصاصی بلوک های ساخته شده می‌باشد که در سنوات گذشته توسط متولیان ساخت و ساز واحد‌های مسکونی، اقدام به نصب تعدادی پایه فلزی پارکی برای تامین روشنایی صورت گرفته است و در حال حاضر تعدادی از آن ها به علت عدم سرویس و تعمیر خاموش می‌باشند. همچنین طی بازدید کارشناسان مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند مشخص شد تمامی پایه های سیمانی متعلق به شبکه عمومی دارای چراغ مناسب و روشن می‌باشد و مجموعه امور برق شهرستان قطعا هر درخواست تامین روشنایی که در حوزه وظایف محوله خود باشد در اسرع وقت پیگیری و رسیدگی خواهد نمود.

,

با وجود توضیحات شرکت برق ولی ساکنین اعلام‌ می‌کنند؛ هیچ کجای شهر برق روشنایی کوچه ها به ساختمان ها وصل نیست و هیچکدام از روشنایی ها هم خراب نیستند اکثر سکنه به نشانه اعتراض آن ها را خاموش می کنند.

,

اداره برق هم درست می گوید هیچکدام از تیر برق ها لامپشان خراب نیست ولی حتما نیاز به نصب حداقل پنج یا شش تیر برق جدید احساس می شود؛ چون انتهای کوچه ها و بلوک اول نیاز ضروری به نصب تیر برق دارند.

,

یکی دیگر از ساکنان گفت: فضای سبز که نداریم ؛ با کمک اهالی باغچه ها را نهال کاشتیم و با سطل به آنها آب می‌دهیم و گرد و خاک اعصاب و روان همه را به هم ریخته و باکس زباله نیز کم است.

,

وی ادامه داد: حضوری فرمانداری رفتیم و از طریق سامانه دولت و مردم تلفنی با استاندار و فرماندار هم صحبت کردیم ولی مشکلات حل نشده است.

,

به گزارش عصر همدان؛ این سایت و اصحاب رسانه شهرستان چندین مرتبه مشکلات این شهرک را به گوش مسئولان رسانده اند ولی ظاهرا مسئولان برای حل مشکلات این منطقه برنامه ای ندارند.

,

مردم این منطقه درخواست هایی دارند که مسئولان وظیفه دارند تا حد امکان این مشکلات قابل حل را برطرف کنند تا موجبات رضایت مندی این اهالی فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه