اخبار داغ

۱۲۶۰ اثر به بخش بین‌الملل جشنواره ‌فیلم مقاومت رسید

۱۲۶۰ اثر به بخش بین‌الملل جشنواره ‌فیلم مقاومت رسید
۱۲۶۰ اثر از آمریکای مرکزی و جنوبی، اروپا، آسیا و خاورمیانه و آفریقا متقاضی حضور در بخش‌های مختلف جشنواره فیلم مقاومت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنابر اعلام دبیرخانه بخش بین‌الملل شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تاکنون ۴۶۰ اثر از آسیا، ۲۸۰ اثر از آمریکای مرکزی و جنوبی، ۳۲۵ اثر از اروپا و ۹۰ اثر از آفریقا برای شرکت در بخش‌‌های مختلف این رویداد ثبت نام شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کشورهای هند با ۲۴۸ اثر، ترکیه با ۶۳ اثر، اسپانیا با ۳۰ اثر، برزیل با ۵۱ اثر و روسیه با ۲۹ اثر بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

,

آثار رسیده به دبیرخانه به ترتیب در بخش‌های مسابقه اصلی، سیدالشهدای مقاومت، مدافعان سلامت و روایت قلم ثبت شده‌اند.

,

مهلت دریافت اثر برای حضور در بخش بین‌الملل شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه به پایان می‌رسد.

,

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در دو زمان ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه مقارن با هفته دفاع مقدس در بخش‌های «مدافعان سلامت»، «جشنواره جشنواره‌ها» و انتخاب استانیِ بخش «فیلمسازان بسیجی» و یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد، پژوهش و تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» برای اولین بار در همه بخش‌ها به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه