اخبار داغ

نماینده مردم خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی:

امکان پیشرفت اقتصادی منطقه ترشیز با کشاورزی وجود دارد/ پیگیری خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس

امکان پیشرفت اقتصادی منطقه ترشیز با کشاورزی وجود دارد/ پیگیری خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
نیک بین با بیان اینکه ترشیز می تواند با کشاورزی به بالاترین مباحث اقتصادی خود برسد ولی نیاز به یک درایت و کار کارشناسی دارد، گفت: بحث خرید تضمینی و خرید توافقی و مباحث مرتبط با کشاورزی را در مجلس پیگیری خواهم کرد تا کشاورزی در منطقه پیشرفت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در بازدید از پروژه های کشاورزی شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: کاری که در برخی از باغات شهرستان خلیل آباد انجام می شود یک نوع آمایش محسوب می شود که کار کارشناسی و دقیقی است که بر اساس آمایش سرزمینی مشخص می شود که در هر منطقه چه نوع انگوری کاشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه انواع و اقسام انگور قریب به 14 رقم اقتصادی در این باغات کاشته می شود، خاطرنشان کرد: اگر این کار آمایش سرزمینی در کل منطقه ایجاد شود و به صحبت های کارشناسان توجه کنیم مطمئناً پیشرفت هایی خواهیم داشت.

,

نماینده مردم ترشیز با تاکید بر اینکه آزمایش خاک و وضعیت اقلیم منطقه به منطقه ترشیز مشخص می کند که در کدام منطقه چه انگوری کاشته شود، اذعان کرد: این آمایش سرزمینی و آزمایش خاک می تواند محصولات خوب اقتصادی و صادراتی تحویل دهد.

,

وی با اشاره به اینکه ترشیز می تواند با کشاورزی به بالاترین مباحث اقتصادی خود برسد ولی نیاز به یک درایت و کار کارشناسی دارد، عنوان کرد: بحث خرید تضمینی و خرید توافقی و مباحث مرتبط با کشاورزی را در مجلس پیگیری خواهم کرد تا کشاورزی در منطقه پیشرفت کند.

,

نیک بین همچنین تشریح کرد: اگر متخصصان منطقه آمایش سرزمینی را انجام دهند و قطعه به قطعه منطقه را جای گذاری کشاورزی را انجام دهند مطمئناً با کمترین آب بیشتری بهره وری را خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه