اخبار داغ

امام جمعه سرایان مطرح کرد؛

لزوم برخورد قضایی بین‌المللی با عوامل تهدید پرواز مسافربری ماهان/ برخی افراد دنبال پررو کردن آمریکا هستند

لزوم برخورد قضایی بین‌المللی با عوامل تهدید پرواز مسافربری ماهان/ برخی افراد دنبال پررو کردن آمریکا هستند
حجت‌الاسلام سنجری گفت: از مسئولان انتظار داریم با آمریکا که باعث تهدید پرواز 1152 ماهان در مسیر تهران- بیروت شدند برخورد قضایی بین المللی صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سنجری امام جمعه سرایان در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد تهدید پرواز 1152 ماهان توسط جنگنده‌های آمریکایی، اظهار کرد: با توجه به این‌که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک است لذا این کشور از هیچ راهی برای به دست آوردن محبوبیت از دست رفته خود فروگذار نخواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سنجری امام جمعه سرایان در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، , ، , در مورد تهدید پرواز 1152 ماهان توسط جنگنده‌های آمریکایی، اظهار کرد: با توجه به این‌که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک است لذا این کشور از هیچ راهی برای به دست آوردن محبوبیت از دست رفته خود فروگذار نخواهد کرد.,

وی افزود: در شرایطی که تمام اذهان به بحث کرونا و سایر مسائل معطوف شده آمریکا این اقدام تهدیدآمیز را انجام داد که متأسفانه این تهدید منجر به مجروح شدن تعدادی از مسافران پرواز شد.

,

امام جمعه سرایان بیان کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری اگر با آمریکا برخورد انقلابی نشود روز به روز پر روتر شده و هر روز شاهد اتفاقاتی از طرف آمریکا خواهیم بود.

,

حجت‌الاسلام سنجری گفت: مقام معظم رهبری در دیداری که با نخست وزیر عراق داشتند اذعان کردند که آمریکا باید تاوان خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بدهد و بدانند با این اقداماتی که علیه ایران انجام می‌دهند به سر منزل مقصود نخواهند رسید.

,

وی تصریح کرد: آمریکا و استکبار جهانی برای این‌که هر چند وقت یکبار جبهه مقاومت را مورد آزمایش قرار دهند اقداماتی تهدیدآمیز انجام داده و منتظر واکنش از سمت جبهه مقاومت هستند.

,

انتظار برخورد قضایی بین المللی داریم

, انتظار برخورد قضایی بین المللی داریم, انتظار برخورد قضایی بین المللی داریم,

امام جمعه سرایان تاکید کرد: از مسئولان انتظار داریم با آمریکا که باعث تهدید پرواز 1152 ماهان در مسیر تهران- بیروت شد برخورد قضایی بین المللی صورت گیرد.

,

حجت‌الاسلام سنجری با بیان این‌که آمریکا را پررو نکنیم، تصریح کرد: متاسفانه در کشور عده‌ای دنبال این هستند که آمریکا را پررو کنند و هر چند وقتی صدای آنها صدای همکاری با غرب است و از عدم قهر با جامعه جهانی که به زعم آنها فقط آمریکا جامعه جهانی است، شنیده می‌شود.

,

وی اظهار کرد: طبق اخبار شنیده شده این جنگنده‌های آمریکایی از اردن بلند شدند و در سوریه پرواز کردند که لازم است دولت سوریه نیز در این خصوص واکنش نشان دهد.

,

امام جمعه سرایان بیان کرد: آمریکا با استفاده از تفرقه‌ای که بین کشورهای مسلمان به وجود آورده در حال جولان دادن است که امیدواریم با اتحاد، مقاومت، همفکری و دفاع از جبهه مقاومت این مسائل برطرف شود تا آمریکای‌‌ها به خودشان اجازه این گونه اقدامات را ندهند.

,

حجت‌الاسلام سنجری خطاب به مسئولان دولت، تصریح کرد: روزگاری دنبال این بودیم که گذرنامه ایرانی را با اهمیت و ارزش نشان دهیم اما در حال حاضر نه‌تنها برای گذرنامه ایرانی ارزشی قائل نمی‌شوند بلکه دنبال باطل کردن آن نیز هستند که این نشانه توهمات جملاتی مانند "امضای کری تضمین است"،" صبحانه‌های کاری" و مسائل مختلف است.

,

مسئولان به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنند

, مسئولان به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنند, مسئولان به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنند,

وی افزود: لازم است مسئولان به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنند و اگر توجه به سخنان رهبر، اتحاد و انسجام بین مجلس شورای اسلامی، قوه مجریه و قوه قضائیه باشد بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

,

امام جمعه سرایان به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه اقلام مایحتاج عمومی مردم بسیار گران شده و قدرت خرید کم. این‌که رئیس جمهور امروز در جلسه‌ای از موجود بودن اقلام اساسی صحبت می‌کند باید بداند اقلام اساسی به چه قیمتی و قدرت خریدی موجود است؟

,

دشمنی با آمریکا بزرگترین خدمت به مردم ایران است

, دشمنی با آمریکا بزرگترین خدمت به مردم ایران است, دشمنی با آمریکا بزرگترین خدمت به مردم ایران است,

حجت‌الاسلام سنجری به سخنی از مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مسئولان هر فریاد و دشمنی که می‌توانند، با آمریکا داشته باشند و بدانند که دشمنی آنها با آمریکا بزرگترین خدمت به مردم جمهوری اسلامی ایران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه