اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

پخش کننده فیلم ضد ایرانی «پرسپولیس» به فیلم مجیدی رسید

پخش کننده فیلم ضد ایرانی «پرسپولیس» به فیلم مجیدی رسید
فیلم سینمایی «خورشید» مجبد مجیدی که قرار است در بخش مسابقه جشنواره ونیز شرکت کند، توسط «سلولوید دریم» پخش خواهد شد. شرکتی که در گذشته سابقه پخش فیلم ضد ایرانی «پرسپولیس» و «تاکسی» جعفر پناهی را در کارنامه دارد.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی با بازی جواد عزتی طناز طباطبایی، علی نصیریان و .. در بخش مسابقه جشنواره ونیز حضور خواهد داشت و برای شیر طلایی جشنواره امسال رقابت می‌کند تا سینمای ایران پس از چند سال غیبت، در بخش اصلی این جشنواره نماینده داشته باشد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ,

نکته ای که در این میان مطرح شده پخش کننده جهانی این فیلم است. امروز نشریه اسکرین اعلام کرد که شرکت «سلولوید دریم» با مدیریت هنگامه پناهی، مدیریت پخش «خورشید» آخرین ساخته مجید مجیدی را برعهده خواهد داشت.
 

, هنگامه پناهی, .,
,

هنگامه پناهی چه کسی است؟

, هنگامه پناهی چه کسی است؟, هنگامه پناهی چه کسی است؟,

, , , ,

 «سلولوید دریم فیلمز» شرکتی در زمینه پخش فیلم به مدیریت هنگامه پناهی است. این شرکت با بیش از دو دهه فعالیت، در سال 2015 توانست پخش فیلم هایی را برعهده بگیرد که سه جایزه خرس طلای برلین، نخل طلای کن و شیر طلای ونیز را از آن خود کنند. در جشنواره کن 2015 پناهی با «دیپان» ژاک اودیار حضور داشت که این فیلم جایزه نخل طلا را گرفت.
در جشنواره برلین با «تاکسی» جعفر پناهی که این فیلم هم برنده خرس طلا شد. هنگامه پناهی در جشنواره ونیز هم فیلم ونزوئلایی «از دوردست» ساخته دسده آل را داشت که این فیلم هم برنده شیر طلایی ونیز شد.

, .,
, . , .,

همچنین این کمپانی فیلم «پرسپولیس» ساخته مرجان ساتراپی را نیز پخش کرده است.  انیمیشنی ضد ایرانی که اعتراض رسمی وزارت ارشاد را به جشنواره کن در پی داشت.

, . ,

 امسال نیز پناهی با شرکت «سلولوید دریم» قرار است پخش کننده فیلم «خورشید» مجیدی در جشنواره فیلم ونیز باشد.

,

انتهای پیام/

,

مصطفی پورکیانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه