اخبار داغ

نائب رئیس مجلس خبر داد:

استخراج اسامی گیرندگان وام بالای 500میلیاردی توسط مجلس/ کشور نیازمند 14 هزار میلیارد دلار است

استخراج اسامی گیرندگان وام بالای 500میلیاردی توسط مجلس/ کشور نیازمند 14 هزار میلیارد دلار است
علی نیکزاد گفت: مجلس اسامی 350 نفری که بالای 500 میلیاردی وام گرفته اند و ارز را وارد نکرده اند را استخراج کرده و تحویل دولت و قوه قضائیه داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، علی نیکزاد عصر امروز در نشست بررسی شاخص های توسعه استان اردبیل اظهار داشت: مسئولانی داریم که با آرمانهای انقلاب بیگانه هستند و درکی از اقتصاد مقاومتی ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: هیئت دولت آقای روحانی هنوز هم متوجه نیست که ما می توانیم روی پای خودمان بایستم و آمریکا به ما رحم نخواهد کرد ؛ اگر این شاخص های را در نظر بگیریم باید دولت را تعطیل می کردیم اما نمی خواهیم آمریکا بگوید در اثر تحریم دولت  سقوط کرد.

,

نائیب رئیس مجلس گفت:ما در فقه نیز مشکل داریم فقیه بانکدای و شهر سازی و اقتصاد در هوا است و باید برای بانک های کاری انجام شود.

,

وی تصریح : ما از اسلام دور افتاده ایم اسلام چوب سوء مدیریت ما را میخورد و این مدیرت اسلامی نیست؛  نمی گذارند کسانی که توانایی فروش نفت در تحریم را دارند و امین هستند کارشان را انجام دهند.

,

نیکزاد با اشاره به اینکه ایران نیازمند 14 هزار میلیارد دلار است اظهار داشت: کسانی که 27 میلیارد دلار برده اند پس نمی دهند ؛مجلس اسامی 350 نفری که بالای 500 میلیارد وام گرفته اند و ارز را وارد نکرده اند را استخراج کرده و تحویل دولت و قوه قضائیه داده است.

,

وی در پایان گفت: تا فرصت از درست نرفته باید برای اعتلای استان و کشورمان تلاش کنیم و هر هفت نماینده باهمدیگر تلاش خواهیم کرد و در این رابطه نیز پای قول های خود هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه