اخبار داغ

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

سوء مدیریت در دولت کاملا مشهود است/ به چالش کشاندن وزرا، مطالبه به حق مردم است

سوء مدیریت در دولت کاملا مشهود است/ به چالش کشاندن وزرا، مطالبه به حق مردم است
بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوء مدیریت در دولت کاملا مشهود است، گفت: تا آخرین لحظلات عمر دولت با به چالش کشاندن وزرا و مسئولان، به آنها اجازه کم کاری و راحت طلبی نخواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به ارائه گزارش عملکرد مجلس یازدهم طی دو ماه گذشته پرداخت و گفت: ایجاد ساختار برای شکل گیری مجلس انقلابی در کنار ایفای نقش برای تعیین هیئت رئیسه انقلابی و شکل گیری کمیسیون های انقلابی مهمترین کاری بود که نمایندگان استان در مجلس یازدهم طی دو ماه گذشته انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, سبلان‌ما,

وی در ادامه سخنان خود به مرکز پژوهش های مجلس و دیوان محاسبات نیز اشاره کرد و گفت، هر دو مجموعه مهم نیز به نیروهای جوان و انقلابی سپرده شد تا تحولات پیش آمده کاملتر شود.

,

بدری به انتظارات مردم از مجلس یازدهم پرداخت و گفت: همه عوامل بالا در تحقق امیدها و ارزوهای مردم مهم هستند که به لطف خداوند متعال زیرساخت های لازم برای توسعه کشور فراهم است که امیدواریم با انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی این چرخه کاملتر شود.

,

اجازه کم کاری به مدیری نخواهیم داد

, اجازه کم کاری به مدیری نخواهیم داد, اجازه کم کاری به مدیری نخواهیم داد,

این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود به طرح پرسش و همچنین استیضاح رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده حتما وزرا را به چالش خواهیم کشاند و اجازه کم کاری تا آخرین لحظه عمر دولت به مدیری نخواهیم داد.

,

وی با بیان اینکه سوء مدیریت رئیس جمهور کاملا مشهود است، گفت: متاسفانه وی از جرأت و کارایی لازم برخوردار نیست.

,

بدری به طرح مسکن مهر نیز اشاره کرد و گفت: بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی پاسخگوی طرح های مسکن مهر و مسکن ملی هستند چراکه مجلس اجازه راحت طلبی به مسئولی را نخواهد داد و در عین اینکه درصدد سنگ اندازی نیست ولی با به چالش کشاندن مسئولان نیز اجازه راحت طلبی به مسئولی را نیز نخواهد داد چراکه نماینده مجلس یازدهم مطالبه گر حق مردم است

,

وی به طرح دو فوریتی جهش مسکن نیز اشاره کردو گفت: احداث 4هزار و پانصد واحد مسکنبرای اقشار ضعیف جامعه همراه با وام کم بهره و زمین رایگان دغدغه نمایندگان مجلس یازدهم است که منابع مالی ان هم تعیین و تنظیم شده است.

,

این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود به طرح های مالیاتی نیز اشاره کرد و گفت: طرح ملیات بر عایدی سرمایه در حوزه های زمین، مسکن،کالاهای وارداتی، حوزه های ارزی و سکه از جمله برنامه های مهم مجلس یازدهم است که علاوه بر تصویب قوانین مربوطه  طرح های کنترلی و نظارتی نیز مصوب و اجرا خواهد شد.

,

بدری به جاماندگان از سهام عدالت نیز اشاره کرد و گفت: بزودی جاماندگان از سهام عدالت نیز تعیین تکلیف خواهند شد.

,

سکوت دولت برابر دلار 24 هزار تومانی پذیرفتنی نیست

, سکوت دولت برابر دلار 24 هزار تومانی پذیرفتنی نیست, سکوت دولت برابر دلار 24 هزار تومانی پذیرفتنی نیست,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تورم بالای حاکم بر اقتصاد کشور نیز اشاره کرد و گفت: دولتی که خود مدت ها دولت قبل را در خصوص تورم به خصوص قیمت دلار 3 هزار و هشتصد تومانی مورد آماج حملات قرار داده بود و وعده دلار ارزان به مردم داده بود چرا امروز در برابر دلار 24هزار تومنی سکوت اختیار کرده و کاری در راستای کاهش و کنترل نرخ ارز انجتم نمی دهد.

,

بدری به برنامه های کمیسیون اقتصادی مجلس در راستای کنترل و کاهش نرخ ارز اشاره کرد و گفت: بزودی برنامه های موثری در این راستا انجام خواهد گرفت.

,

جمهوری آذربایجان دروازه ورود محصولات ایرانی به اروپا است

,

وی به ظرفیت کشورهای همسایه نیز اشاره کرد و گفت: مبادلات تجاری با جمهوری آذربایجان، ایجاد شهرک صنعتی مشترک، راه آهن، گروه دوستی پارلمانی همه این ها ظرفیت های بی نظیری هستند که می توانند دروازه دست یابی محصولات ایرانی به ابزارهای اروپایی و روسیه را فراهم کنند

,

نماینده مردم اردبیل،نیر و نمین در پایان سخنان خود به مسائل و مشکلات استانی نیز اشاره کرد و گفت: کارهای نیمه تمام در حال نظارت هستند و با فراهم شدن زیرساخت های  جاده ای و ریلی زمینه های توسعه استان نیز فراهم خواهد شد.

,

وی به طرح بانکداری اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: اصلاح بانکداری کشور  واخذ حق آبه اردبیل از ارس و قزل اوزن از جمله مهمترین اولویت های کاری نمایندگان استان در روزهای آتی مجلس است. 

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه