اخبار داغ

فرماندار کوهدشت:

آتش‌سوزی گسترده در منطقه «گاچال» کوهدشت/ نیازمند بالگرد اطفاء حریق هستیم+تصاویر

آتش‌سوزی گسترده در منطقه «گاچال» کوهدشت/ نیازمند بالگرد اطفاء حریق هستیم+تصاویر
نعمتی، فرماندار کوهدشت گفت: جنگل‌ها و مراتع منطقه «گاچال» بخش طرهان طعمه حریق گسترده شده و با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه نیازمند بالگرد اطفاء حریق هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماشاءالله نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: بر اساس گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی گسترده جنگل و مراتع منطقه «گاچال کوه گَوَر بخش طرهان» که از سوی سرپرستی بخشداری گراب اعلام شد، با هماهنگی صورت گرفته، نیروهای منابع طبیعی، امدادی، مردمی، بخشداری طرهان، شورای اسلامی شهر طرهان و جمعی از بسیجیان برای اطفاء حریق به محل موردنظر اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: بخش عظیمی از آتش خاموش شده، ولی شدت وزش باد و صعب‌العبور بودن منطقه مانع اطفاء کامل است، به همین دلیل نیز آتش‌سوزی به مناطق نزدیک روستاهای «کوشکی» و روستای «دُم روستان» سرایت کرده است.

,

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: در زمینه تجهیزات اطفای حریق دچار کمبود هستیم و این را در جلساتی که با حضور مدیران کل منابع طبیعی و محیط‌زیست لرستان برگزارشده است اعلام کرده‌ایم، می‌طلبد سازمان جنگل‌داری با توجه به موقعیت توپوگرافی و پوشش جنگلی کوهدشت امکانات بیشتری به این شهرستان اختصاص دهد.

,

وی با اشاره به اینکه کوهدشت ۱۲ درصد مساحت کل لرستان را شامل می‌شود، تصریح کرد: با توجه به گستردگی و صعب‌العبور بودن آتش‌سوزی در منطقه «گاچال»، از مدیرکل منابع طبیعی لرستان درخواست اعزام نیرو و یک فروند بالگرد آب‌پاش داشتیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه