اخبار داغ

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

140 روستای شهرستان خدابنده با مشکل آب شرب مواجه هستند

140 روستای شهرستان خدابنده با مشکل آب شرب مواجه هستند
البرز حسینی، نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: 140 روستای شهرستان خدابنده در فصول مختلف به ویژه فصل تابستان با مشکل آب شرب مواجه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ البرز حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به این امر که شهرستان خدابنده نقش مهمی در بخش کشاورزی استان زنجان دارد، در بحث آب به ویژه آب شرب مشکلات عدیده‌ای در این شهرستان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی برضرورت مهار آب‌های سطحی در شهرستان خدابنده تاکید کرد و گفت: ضروری است مدیریت لازم نیز در خصوص استفاده بهینه از اراضی تحت‌الارضی انجام شود.
,
 
,
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم مدیریت منابع آب، بخش کشاورزی این شهرستان نیز آسیب بسیاری دیده است.
,
 
,
 نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ضروری است منابع آبی این شهرستان مدیریت شود تا نیازهای به حق مردم رفع شده و مشکلات حل شود.
,
 
,
حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بحث آب شرب روستایی به شدت مشکل داریم روستانشینان به عنوان مردمانی زحمت‌کش ادر حوزه کشاورزی با مشکل مواجه هستند.
,
 
,
وی تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آب شرب شهرستان را موجب توسعه این شهرستان عنوان کرد و گفت: این شهرستان دارای مشکلات بیشماری در حوزه تامین آب است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه