اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در دهه ولایت بین نیازمندان لرستانی توزیع می‌شود

بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در دهه ولایت بین نیازمندان لرستانی توزیع می‌شود
سردار کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مرحله دوم کمک مومنانه بیش از 15 هزار بسته معیشتی همزمان با دهه ولایت بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در لرستان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مرتضی کشکولی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: تا زمانی که کرونا وجود دارد، رزمایش کمک مومنانه برای حمایت از متضررین از کرونا و نیازمندان نیز ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در مرحله دوم از کمک مومنانه، سه مرحله توزیع بسته های معیشتی در ایام عید قربان تا عید غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر برنامه ریزی شده تا با کمک خیرین، بسیج و سپاه این بسته ها تهیه و در اختیار نیازمندان و افراد آسیب پذیر از ویروس کرونا قرار گیرد.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: استقبال خیرین برای کمک مومنانه رضایت بخش بوده و برای این سه مرحله و کمک به نیازمندان برنامه ریزی های لازم انجام شده که تلاش می شود تا در مرحله اول که از عید قربان تا عید غدیر است، در استان لرستان بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شود.

,

سردار کشکولی عنوان کرد: بسته های معیشتی شامل اقلام و مایحتاج ضروری است که با هماهنگی دستگاه های حمایتی کمیته امداد، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بسیج، سپاه و خیرین این بسته ها تهیه و در بین آسیب دیدگان کرونا توزیع می شود.

,

وی با اشاره به عید قربان و نذورات مردمی افزود: از مردم تقاضا می شود در صورتی که برای روز قربان نذری دارند می توانند نذورات خود را به پایگاه ها تحویل دهند تا در اختیار نیازمندانی که شناسایی شده اند، قرار گیرد.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: همچنین از اتحادیه ها لیست کسبه ای را که به دلیل شیوع کرونا کسب و کارشان دچار آسیب شده، تهیه کرده ایم که حمایت هایی از آنها صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه