اخبار داغ

مدیرکل گمرکات کرمانشاه مطرح کرد:

رشد ۳۳ درصدی صادرات از مرز پرویز خان

رشد ۳۳ درصدی صادرات از مرز پرویز خان
خلیل حیدری از رشد ۳۳ درصدی صادرات مرز پرویز خان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز , خلیل حیدری اظهار داشت: در چهار ماه نخست سال جاری ۶۹۱ میلیون و هفتصد و چهارده هزار و ۸۳۲ دلار کالا به وزن یک میلیون و ششصد و نود و ۵ هزار و نهصد و هفتاد و نه تن از طریق مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است که از این مقدار گمرک پرویزخان با ۵۶۲ میلیون و پانصد و هفتاد و نه هزار و ۷۱۸ دلار کالا به وزن یک میلیون و سیصد و چهل و چهار هزار و پانصد و پنجاه تن بیش حجم کالای صادراتی خروجی از مرزهای استان را به خود اختصاص داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: مجموع کالای صادراتی خروجی از گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۳۳ درصد و از حیث وزن ۷۸ درصد افزایش داشته است.

,

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه بیان داشت: در این مدت صادرات خروجی از گمرک بازارچه مرزی شیخ صله ۱۱۵ میلیون و ششصد و هفتاد و چهار هزار و ۹۹۶ دلار کالا به وزن ۲۲۶ هزار و ششصد و سیزده تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۴۱ درصد و ازلحاظ وزنی ۲۰ درصد افزایش داشته است.

,

وی صادرات خروجی از گمرک شوشمی را ۱۳ میلیون و سیصد و چهل و هشت هزار و ۵۷۳ دلار کالا به وزن ۱۲۴ هزار و پانصد و سی و دو تن عنوان کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۴۴ درصد رشد و از لحاظ ارزش ۲ درصدی کاهش داشته است.

,

حیدری عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را گوجه فرنگی، کولرهای آبی خانه با هوادهی حداکثر ۸۰۰۰ فوت مکعب در دقیقه، پنیر، رب گوجه فرنگی، روغن‌های سبک و فراورده‌های آن، بیسکویت‌هایی که به آنها مواد شیرین کننده افزوده‌اند، خربزه، هندوانه تازه،، کاشی و سرامیک، کیسه پلاستیکی، سفره یکبار مصرف، رخام پولیش داده شده شکل داده شده یا کار شده امانه کندکاری شده و حکاکی شده، ماست، ظروف ملامین، بیان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه