اخبار داغ

دادستان تویسرکان تاکید کرد؛

برخورد قاطع با عوامل تهدیدکننده بهداشت عمومی

برخورد قاطع با عوامل تهدیدکننده بهداشت عمومی
علی بهادری از پرچیده شدن یک عروسی در تویسرکان خبر داد و گفت: در حال حاضر با متخلفان تهدید علیه بهداشت عمومی برخورد قاطع شده و برای آنان تشکیل پرونده داده ایم، چرا که حفظ سلامت مردم در روزگار کرونایی برای ما در اولویت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ شهرستان تویسرکان در یکی دو هفته گذشته به طور مستمر در وضعیت قرمز کرونا قرار داشته است و همچنان این روزها نیز اوضاع و احوالش مساعد نیست، در این شرایط برگزاری مراسم جمعی از جمله عروسی و عزا میزان شیوع این ویروس منحوس را به سرعت بالا می برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شمار برگزاری این گونه مراسم ها در هفته های گذشته در تویسرکان بسیار بالا بود که با ورود علی بهادری دادستان تویسرکان با کاهشی 60 درصدی روبرو شد چرا که گفته بود: برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا در تالارها، هتل‌ها، رستوران‌ها و باغ رستوران های تویسرکان ممنوع است.

,

دادستان تویسرکان تأکید دارد که متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت مردم به استناد مواد قانونی و تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی، مورد تعقیب قضائی قرار می‌گیرند و با تشکیل پرونده با آنان برخورد قاطعی می‌شود.

,

شب گذشته با توجه تماس های مکرر مردمی درخصوص برگزاری مراسم عروسی در سطح شهرستان تویسرکان آن هم در روزگار کرونایی و به خطر افتادن جان مردم در سایه بی توجهی برخی که همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و به برگزاری عروسی می پردازند، شاهد بودیم که مجدد دادستان تویسرکان به عنوان مدعی العموم برای حفظ سلامت جامعه و پیرو مطالبه مردمی قاطعانه وارد میدان شد.

,

بهادری در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ از برچیده شدن یک عروسی در شهر تویسرکان و تشکیل پرونده برای متخلفان حوزه سلامت خبر داد و گفت: به دنبال درخواست های مردمی و همچنین اعمال مواد قانونی در برخورد با اخلال گران در حوزه سلامت جامعه، امشب از برگزاری یک عروسی در تویسرکان جلوگیری شد.

,

وی اظهار کرد: در حال حاضر با متخلفان تهدید علیه بهداشت عمومی در این عروسی برخورد قاطع شده و برای آنان تشکیل پرونده داده ایم، چرا که حفظ سلامت مردم در روزگار کرونایی برای ما در اولویت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه