اخبار داغ

رسوایی اخلاقی نظامیان آمریکایی در سوریه

رسوایی اخلاقی نظامیان آمریکایی در سوریه
تعدادی از نظامیان آمریکایی که قصد تعرض به چند کودک سوری را داشتند، در رسیدن به هدف شوم و زشت خود ناکام ماندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شبکه تلویزیونی سوریه گزارش داد: چهره حقیقی آمریکا و رئیس جمهورش چیزی جز نژادپرستی، قتل، غارت، تجاوز و پایمال کردن حقوق ملت‌ها نیست. آن‌ها نه برای سرزمین دیگران ارزشی قائل هستند و نه برای آبروی آنها. در عراق شاهد رسوایی زندان ابوغریب و تجاوز به زنان و مردان و کودکان بودیم. در واقع نظامیان آمریکایی چهره واقعی آمریکای وحشی و سقوط اخلاقی آن را به نمایش می‌گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شبکه تلویزیونی سوریه افزود: چهار نفر از وحشی‌های آمریکایی قصد داشتند به پنج کودک سوری که در حال بازی و شنا بودند تجاوز کنند. این حادثه در تل حمیص در حومه شرقی القامشلی در استان حسکه سوریه رخ داد. یکی از این کودکان گفت: در حال شنا در نزدیکی یک پل بودیم که گشتی آمریکایی به ما نزدیک شد. یکی از آن‌ها نزدیک آمد و به ما پول نشان داد. ما به طرف آن‌ها سنگ پرتاب کردیم.

,

کودک دیگر گفت: یک نظامی آمریکایی نزدیک ما آمد و گفت بیایید. به ما پول نشان می‌داد.

,

پدر یکی از این کودکان به شبکه سوریه گفت: دیدم فرزندم هراسان است. گفت پدر! گشتی آمریکایی که چهار نفر بودند نزدیک ما آمد یکی از آن‌ها پیاده شد و به ما شکلات داد، سپس دست یکی از ما را گرفت و در سینه اش فشار داد و به ما پول نشان داد. آن پسر دستش را کشید و فرار کردیم و به طرف آن‌ها سنگ پرتاب کردیم. زمانی که با کودکان به طرف محل حادثه رفتیم نیرو‌های آمریکایی رفته بودند.

,

معاویه سلیمان وکیل دادگستری می‌گوید: شکایتی را در مورد قصد تعرض به کودکان تنظیم کرده ایم تا به دادگاه صالحه تحویل دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه