اخبار داغ

معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه ‏خبر داد؛

محرومیت زدایی در دستور کار سبزپوشان انقلاب/از شناسایی محرومان تا توزیع لوازم زندگی و معیشتی در حاشیه شهر زاهدان

محرومیت زدایی در دستور کار سبزپوشان انقلاب/از شناسایی محرومان تا توزیع لوازم زندگی و معیشتی در حاشیه شهر زاهدان
علی اکبر جعفری، معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب برای ادامه‌دار بودن خدمات و اقدامات محرومیت‌زدایی، گفت: برای تجهیز60 خانه محروم شناسایی شده، بالغ بر4میلیارد ریال اقلام اولیه زندگی تهیه و توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر جعفری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: در راستای رسالتی که مجموعه محرومیت‌زدایی سپاه قدس و بسیج سازندگی سپاه برای خدمت رسانی بی منت به مردم دارند، مقرر شد به صورت عینی و میدانی در این عرصه ورود و همچون گذشته با تیم‌های متعهد، کارشناسی شده و گروه‌های تحقیقی خواهر و برادر اهم از شیعه و سنی در این زمینه گام بردارند.

وی بیان کرد: از ابتدای هفته بهزیستی با حضور در خانه محرومین و ورود هشت تیم ویژه در راستای محرومیت زدایی، بالغ بر 60 خانه محروم توسط تیم ها بازرسی شدند.

این مقام مسئول در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: در این راستا ۲۰ خانه محروم که بنا بر نوع محرومیت و معلولیتی که در خانواده ها وجود داشت از 3-2 معلول تا برخی خانواده ها که 40-35 نفر با هم در یک اتاق زندگی می کردند و عمدتا فاقد لوازم اولیه بودند؛ شناسایی ویژه شد و با برنامه‌ریزی که با حضور سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، سردار خلیل آبادی معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس، سردار گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان، هیئت رئیسه سپاه سلمان و معاونت مردم‌یاری قرارگاه قدس صورت گرفت مقرر شد تا برای آنان اقدامات محرومیت زدایی انجام پذیرد.

جعفری ادامه داد: در این خصوص با همکاری قرارگاه قدس و سپاه سلمان بالغ بر 4میلیارد ریال اقلام از قبیل یخچال، کولر، پتو، فرش، گاز توزیع شد، همچنین لوازم بهداشتی و سبد کالا هم به مدت دو هفته در بین افراد پخش شد.

وی افزود: برای آن دسته از معلولان که شرایط خاص تری داشتند نیز سبدهای بهداشتی مطابق با شرایط روز شامل شوینده ها و پاک کننده ها، وسایل مورد نیاز خانه مانند ظرف،پنکه، جاروبرقی و ... را بنا بر نوع گروه تحقیقی، تهیه و تقدیم حضور کردیم که اینها همه هدیه مقام معظم رهبری به مردم محروم است.

معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه ‏با بیان اینکه محرومیت زدایی و کمک به محرومان در مناطق دور افتاده و صعب العبور همچنان در دستور کار قرار دارد، گفت: تا جایی که در توان باشد از ظرفیت سپاه، قرارگاه قدس، مردم و خیرین در این راستا بهره گیری خواهیم کرد تا این اقدامات موثر بخش مرهمی بر درد محرومان و نیازمندان باشد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه