اخبار داغ

یادداشت؛

ضرورت ورود دادستان پزشکی به ماجرای نامعلوم فوت ۱۰ نیشابوری

ضرورت ورود دادستان پزشکی به ماجرای نامعلوم فوت ۱۰ نیشابوری
طی چند روز گذشته ادعای فوت ۱۰ شهروند نیشابوری به دلیل کمبود اکسیژن توسط هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در جلسه شورای اداری رسما اعلام شد؛ موضوعی بسیار مهم که باید تمام ابعاد آن مشخص شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ طی چند روز گذشته ادعای فوت ۱۰ شهروند نیشابوری به دلیل کمبود اکسیژن توسط هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در جلسه شورای اداری رسما اعلام شد. موضوعی بسیار مهم که باید تمام ابعاد آن مشخص شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرماندار در همان جلسه نسبت به این صحبت ها واکنش نشان داد و این خبر را تکذیب کرد و برای کسی که این موضوع را اثبات کند، بدون ذکر نوع جایزه، جایزه تعیین کرد.

,

این ادعای هاجر چنارانی نگرانی های زیادی را در اذهان مردم ایجاد کرد و تکذیب در عین تایید اصل خبر ایجاد کمبود اکسیژن توسط فرماندار، نیز نگرانی های دیگری را در اذهان مردم ایجاد کرده است و زمان آن رسیده است که واقعیت روشن شود.

,

در هر صورت اکنون دو حرف کاملا متضاد گفته می‌شود و یکی حقیقت و دیگری کذب است، اما چه کسی باید حقیقت را برای مردم روشن کند؟

,

به نظر می‌رسد ورود دستگاه قضا به عنوان خط شکن جبهه عدالت خواهی در قالب دادستان پزشکی استان می تواند واقعیت ها را روشن کند و مشخص شود ادعا دروغ است یا تکذیب آن؟

,

مردم منتظر هستند ببینند با چه کسی برخورد می شود؟ کسی که ادعای دروغ مطرح کرده است یا خبری را به دروغ تکذیب کرده است؟

,

سجاد سلیمی، خبرنگار

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه