اخبار داغ

عضو شورای شهر یاسوج مطرح کرد؛

درخواست از استاندار و آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد

درخواست از استاندار و آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد
عضو شورای شهر یاسوج از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و آبفای استان خواستار مساعدت در برطرف شدن مشکل سند زمین های خیابان مطهری و همچنین بوی بد فاضلاب در برخی مناطق شهر یاسوج شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیوان آشنا عضو شورای شهر یاسوج در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: برخی از املاک که پایین دست خیابان مطهری یا همان جاده سی سخت قرار دارند تحت عنوان منابع ملی تعریف شده اند، در حالی که خیابان آن مدت هاست ایجاد شده و ساخت و سازهای زیادی در آن منطقه شکل گرفته است، به گونه ای است که مثلا یک ملک آزاد و ملک کناری آن ملی تعریف شده است، اکنون یکی از مشکلات جدی مردم همین موضوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

آشنا گفت: از استاندار وقت این موضوع را پیگیری کردیم ، اکنون از اقای کلانتری نیز درخواست داریم که برای حل این موضوع تلاش کنند، سند این املاک باید صادر شود که صاحبان این املاک نیز بتوانند استفاده کنند.

,

 وی به بوی نامطبوع سایت فاضلاب شهرک امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: متاسفانه بوی بد این فاضلاب باعث ایجاد نارضایتی در میان اهالی شهرک امام علی، شرف آباد، دولت آباد و شهرک امام حسین و حتی جهاد کشاورزی یاسوج شده است.

,

آشنا ادامه داد: احتمالا پمپ های تهویه هوای این سایت در طول شبانه روز به خوبی کار نمی کنند و باعث می شود این بوی نامطبوع در هوا پخش شود، انتظار داریم که مسئولان آبفای استان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند که نارضایتی نیز ایجاد نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه