اخبار داغ

مدیرکل دامپزشکی استان قم:

19 تیم بر روند قربانی کردن دام‌های نذری در روز عید قربان نظارت می‌کنند

19 تیم بر روند قربانی کردن دام‌های نذری در روز عید قربان نظارت می‌کنند
مدیرکل دامپزشکی استان قم گفت: 19 تیم بر روند قربانی کردن دام‌های نذری در روز عید قربان نظارت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رفیعی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به در پیش بودن روز عید قربان اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا مقررات خاصی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در نظر گرفته‌شده تا از بروز بیماری جلوگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود : 19 تیم ثابت و سیار متشکل از 28 نفر از کارشناسان دامپزشکی اعم از دامپزشک و کارشناس ناظر بهداشتی کشتارگاه در عید سعید قربان به‌منظور نظارت بهداشتی بر دام‌های قربانی و گوشت‌های نذری به مردم  استان قم خدمت‌رسانی می‌کنند.

,

رفیعی افزود: نیازمند این هستیم که شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دام‌های خود را در کشتارگاه‌های خود قربانی کنند و علاوه بر این از ظرفیت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی برای توزیع گوشت‌های نذری بهره بگیرند.

,

وی تأکید کرد: علاوه بر این با یک واحد خصوصی نیز هماهنگی صورت گرفته تا تمامی مراحل قربانی کردن دام تا بسته‌بندی آن را برای شهروندان انجام دهد.

,

مدیرکل دامپزشکی استان قم به آمار سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته سه هزار  و 229 رأس دام تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی در روز عید قربان در استان قم کشتار شد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه