اخبار داغ

فرمانده سپاه سلسله:

تکمیل پروژه‌های نیمه کاره سلسله تسریع شود/ساخت ۳۰ منزل برای محرومان

تکمیل پروژه‌های نیمه کاره سلسله تسریع شود/ساخت ۳۰ منزل برای محرومان
سرهنگ محمود یوسفوند، فرمانده سپاه سلسله گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله جاده‌ الشتر-فیروزآباد و الشتر-بروجرد، شهرک صنعتی ندر و سایر طرح ها تسریع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ محمود یوسفوند در دیدار با نماینده مردم شهرستان سلسله در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصلی ترین ماموریت سپاه جنگ سخت، نیمه سخت و عمق بخشی به انقلاب اسلامی است، در بحث عمق بخشی، اهداف انقلاب اسلامی فرآیندی پنج مرحله ای دارد که می توان به انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی اشاره کرد که برای تشکیل دولت اسلامی نیاز است مجموعه دستگاه ها، نهادها و کارگزاران پای کار بیایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: نمایندگان مردم باید در خصوص جابه جایی و انتصاب مسئولان، شایسته سالاری، انقلابی، جهادی، ولایی و پاکدستی را مد نظر داشته و مدیران تنبل، رابطه باز و خارج از چارچوب انقلابی گری جابه جا شوند؛ این مهم مطالبه مردم، بسیج و سپاه است و از مدیران متعهد و انقلابی پشتیبانی می شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه سلسله عنوان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله جاده‌ الشتر-فیروزآباد و الشتر-بروجرد، شهرک صنعتی ندر و سایر طرح ها تسریع شود.

,

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت آب و هوای شهرستان، علیرغم ظرفیت‌هایی در بخش کشاورزی، باغداری، عسل، گردو و دامداری، جوانان بیکار زیادی وجود دارد که می طلبد برای ایجاد اشتغال، کارخانجات تبدیلی کوچک در شهرستان راه اندازی شود.

,

یوسفوند گفت: با توجه به اینکه نماینده  شهرستان هم رزمنده و هم جانباز هستند توقع این است برای ایجاد اشتغال فرزندان ایثارگر و رزمندگان دفاع مقدس توجه داشته باشند.

,

وی اظهار داشت: نظر به اینکه سپاه در بحث محرومیت زدایی و سازندگی ساخت تعداد ۳۰ واحد مسکونی برای مستضعفین در سطح شهرستان را با اعتبار سال ۹۸ به عهده گرفته، با وضعیت تورم فعلی اعتبارات کفاف ساخت و تکمیل پروژه ها را نمی‌دهد، لذا شایسته است به این مهم توجه شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه سلسله افزود: با در پیش بودن رزمایش مساوات و کمک مومنانه در دهه عید قربان تا عید غدیر از خیران انتظار همراهی با قرارگاه مردمی خدمات رسانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را داریم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه