اخبار داغ

فرمانده سپاه شیروان خبر داد؛

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شیروان/ توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در نخستین مرحله

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شیروان/ توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در نخستین مرحله
عباسعلی ریحانی با بیان اینکه در مرحله نخست کمک مومنانه در شهرستان شیروان 5 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد ، گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سه فاز برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عباسعلی ریحانی، فرمانده سپاه شیروان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: پس از گستردگی و انتشار ویروس کرونا در کشور به دستور مقام معظم رهبری جهت حمایت از خانواده های نیازمند و با توجه به ابلاغیات سازمان بسیج، طرح شناسایی نیازمندان واقعی در شهرستان کلید خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرهنگ عباسعلی ریحانی، , در گفتگو با خبرنگار ,  , عصر اترک,  اظهار داشت: پس از گستردگی و انتشار ویروس کرونا در کشور به دستور مقام معظم رهبری جهت حمایت از خانواده های نیازمند و با توجه به ابلاغیات سازمان بسیج، طرح شناسایی نیازمندان واقعی در شهرستان کلید خورد.,

وی افزود: با حضور خیرین، جمع آوری کمک های مردمی و سپاه در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه بیش از ۵ هزار بسته معیشتی و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان واقعی توزیع شد.

,

سرهنگ ریحانی با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه را در پیش داریم، گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سه بازه زمانی عید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر انجام خواهد شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان هدف اصلی این طرح را مردم یاری عنوان و خاطر نشان کرد: این مرحله از کمک های مومنانه با کمک های مردمی‌، خیرین، بسیجیان، سپاه و با مسئولیت امام جمعه شهرستان و با محوریت گروه های جهادی از طریق پایگاه های بسیج توزیع می شود.

,

انتهای پیام/حق بین

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه