اخبار داغ

با رعایت دستورعمل‌های بهداشتی انجام شد

رقابت 3000 نفری برای ورود به مقطع دکتری در یزد

رقابت 3000 نفری برای ورود به مقطع دکتری در یزد
نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: آزمون دکتری امسال با حضور 3124 نفر داوطلب در حوزه‌های امتحانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محسن میرحسینی در مصاحبه با  خبرنگار یزد رسا؛ اظهار داشت: آزمون دکتری امسال طبق دستورعمل‌های ابلاغ شده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی امروز پنجشنبه نهم مردادماه همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز با حضور 3124 نفر داوطلب در حوزه‌های امتحانی دانشگاه یزد و آموزشکده فنی شهید صدوقی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سید محسن میرحسینی در مصاحبه با  خبرنگار , یزد رسا؛,  , اظهار داشت: آزمون دکتری امسال طبق دستورعمل‌های ابلاغ شده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی امروز پنجشنبه نهم مردادماه همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز با حضور 3124 نفر داوطلب در حوزه‌های امتحانی دانشگاه یزد و آموزشکده فنی شهید صدوقی برگزار شد.,

وی گفت: از مجموع داوطلبان شرکت‌کننده‌ در این آزمون در استان یزد، تعداد 1362 داوطلب زن و 1762 داوطلب مرد  هستند. وی افزود: 650 نفر از داوطلبان مرد در دانشکده فنی شهید صدوقی و مابقی داوطلبان در دانشگاه یزد به رقابت پرداختند.

,

میرحسینی تصریح کرد: در این آزمون با رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی فاصله صندلی‌های داوطلبان به بیش از یک و نیم‌متر و تعداد سالن‌ها و حوزه‌های امتحانی نیز به سه برابر افزایش یافت تا در هر حوزه تعدادکمتری داوطلب حضور داشته باشند. وی همچنین از ایجاد فضای مناسب برای ورود به حوزه امتحانی با هدف جلوگیری از ازدحام داوطلبان و الزام آنان به رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک خبر داد و افزود: به منظور حفظ سلامت داوطلبان و دست‌اندرکاران کلیه ملزومات بهداشتی در اختیار آنان قرار داده شد و از ورود داوطلبان مشکوک به کرونا نیز به حوزه‌ها جلوگیری و در فضایی مجزا از این افراد آزمون گرفته شد.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته نیز روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه هفته آینده ۱۶ تا 18مردادماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد تاکنون هیچگونه تصمیمی مبنی بر تعویق زمان برگزاری آزمون سراسری از سوی مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور اتخاذ نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه