اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اعلام کرد

ارائه خدمات متنوع و آزادی زندانیان در مرحله دوم کمک مومنانه/ در هر مرحله ۲۰ هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع می‌شود

ارائه خدمات متنوع و آزادی زندانیان در مرحله دوم کمک مومنانه/ در هر مرحله ۲۰ هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع می‌شود
مهدی صادق‌پور، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه در سه مرحله شامل؛ دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه پایانی صفر انجام می‌شود و از تنوع خدماتی از جمله توزیع بسته معیشتی، لوازم التحریر و جهیزیه برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی صادق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به اجرای مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه اظهار کرد: باتوجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نهضت کمک مؤمنانه و ادامه داشتن آن‌، این امر در در سه مرحله در استان اجرایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: قرارگاه نهضت کمک مؤمنانه در استان در سطح سپاه و استانداری شکل گرفته و دبیری آن به عهده‌ی بسیج سازندگی است و نواحی بسیج نیز به طور مجزا این نهضت را اجرا می‌کنند.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین ابراز کرد: نهضت کمک مؤمنانه در ایام پیش رو در سه مرحله شامل؛ دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه پایانی صفر انجام می‌شود و از تنوع خدماتی از جمله توزیع بسته معیشتی، لوازم التحریر و جهیزیه برخوردار است.

,

وی افزود: توزیع جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند با کمک کمیته‌ی امداد و بهزیستی، استفاده از ظرفیت موکب‌ها و هیئت‌ها برای اطعام نیازمندان، آزادی زندانیان، اهدای خون و خدمات عمرانی از جمله اقدامات پیش‌بینی شده در نهضت کمک مؤمنانه هستند.

,

 

,

این مقام مسئول عنوان کرد: در مجموع از ظرفیت تمام خدماتی که در قالب نهضت عمومی و همکاری مردم در راستای کمک رسانی به هم وطنان قابل اجرا باشد استفاده می‌شود.

,

وی با بیان نحوه شناسایی افرادی که شامل اجرای این طرح می‌شوند؛ گفت: اقدامات مربوط به شناسایی‌ جامعه هدف این کار در کمک‌های مؤمنانه‌ی ماه مبارک رمضان تکمیل و به روز رسانی شده است و کمک و خدمت رسانی به این افراد صورت می‌گیرد.

,

, ,

انجام عملیات عمرانی در قالب نهضت کمک مؤمنانه

, انجام عملیات عمرانی در قالب نهضت کمک مؤمنانه,

صادق‌پور ادامه داد: در هر مرحله حداقل ۲۰ هزار بسته بین افراد شناسایی شده توزیع می‌شود که البته این میزان بدون احتساب سایر خدمات از جمله قربانی، کارت هدیه، جهیزیه و لوازم التحریر است.

,

وی ابراز کرد: در این ایام ۳۰ واحد منزل مسکونی محرومین که بازسازی، تعمیر و احداث شده‌اند، افتتاح می‌شوند و این روند پس از این نیز ادامه خواهد داشت و افراد از طرف بهزیستی و کمیته امداد معرفی می‌شوند.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین ادامه داد: در راستای نهضت کمک مؤمنانه روز پنج‌شنبه(۹ مرداد) یک مسیر روستایی افتتاح می‌شود و با این اقدام مسیر روستای زکاور به مدت یک و نیم ساعت کوتاه‌تر می‌شود.

,

 

,

وی بیان کرد: اعتبار این کمک‌های مؤمنانه از طرف قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران و استفاده از ظرفیت خیرین تامین می‌شود، مردم نیز می‌توانند کمک‌های خود را از طریق نواحی بسیج در اختیار افرادی که بر اثر کرونا آسیب دیده‌اند قرار دهند.

,

این مقام مسئول در پایان گفت: حداقل اعتبارهر بسته‌ی معیشتی که توزیع آن از چهارشنبه‌ی آینده آغاز می‌شود ۳۰۰ هزار تومان، هر بسته‌ی لوازم التحریر که اکنون هزار بسته‌ی آن تامین شده ۱۰۰ هزار تومان و هر سری جهیزیه شامل ۱۳ قلم جنس ۲۰ میلیون تومان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه