اخبار داغ

خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد؛

دستگیری ۲ جاسوس آمریکا در سوریه

دستگیری ۲ جاسوس آمریکا در سوریه
خبرنگار سانا از دستگیری دو جاسوس وابسته به ایالات متحده در سوریه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبرنگار خبرگزاری سوریه (سانا) شب گذشته به نقل از یک منبع میدانی در منطقه تدمر گزارش داد که نیروهای سوریه طبق اطلاعات به‌دست آمده و نظارت مستمر بر محورهایی که احتمال نفوذ گروه های تروریستی وجود دارد٬ موفق به دستگیری دو عنصر تروریستی در جنوب منطقه «القریتین» در شرق استان حمص شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش خبرنگار سانا، این دو تروریست اعتراف کردند که از پایگاه غیرقانونی اشغالگران آمریکایی در التنف نفوذ کرده بودند. آنها همچنین مجهز به سلاح و دوربین گوگل بوده‌اند.

,

تروریست‌های دستگیر شده به نام‌های «محمد الدخول» و «عبدالله حویان شلاش» اعتراف کردند که عضو گروه تروریستی «مغاویر الثوره» یعنی نیروهای تحت کنترل آمریکا در پایگاه التنف هستند.

,

طبق اعتراف این دو عنصر تروریستی٬ آنها بعد از دریافت آموزش‌های مربوطه٬ مجهز به سلاح و موتور و دوربین و تلفن همراه شده‌ و پس از آن به پایگاه آمریکا در التنف منتقل شدند.

,

آنها در ادامه اعتراف کردند که پس از دریافت مبلغی پول٬ چند نقشه به منظور یافتن محل حضور نیروهای ارتش سوریه به آنها داده شده است.

,

طبق اعترافات این دو عنصر تروریستی٬ آنها از پایگاه التنف و از راه منطقه «السبع» به منطقه «البصیری» نفوذ کرده‌ و سپس موفق شدند تا توانسته‌اند تا شهر القریتین پیشروی کنند.

,

این دو در ادامه همچنین اعتراف کردند که بعد از ورود به منطقه مذکور٬ شروع به تصویربرداری از محل حضور نیروهای ارتش سوریه و نیز تاسیسات اقتصادی کردند تا با همکاری عناصر گروه تروریستی داعش در چاه‌‌های نفت و گاز سوریه بمب‌گذاری و به مقرهای نظامی و نیز غیرنظامیان سوری حمله کنند.

,

پیش از این نیز ارتش سوریه در هفتم ماه جاری چند تروریست دیگر را به همین شیوه دستگیر کرده بود که طبق اعترافاتشان تحت نظارت مربیان آمریکایی آموزش دیده بودند.

,

حضور نیروهای اشغالگر آمریکایی به شکل غیرقانونی و برخلاف قوانین بین المللی در منطقه التنف٬ پناهگاه امنی برای تروریست ها در این منطقه ایجاد کرده و با تجهیزات مختلف از آنها حمایت می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه