اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

۱۴ میلیارد تومان خسارت کرونا به مشاغل کارفرمایی در لرستان پرداخت شد

۱۴ میلیارد تومان خسارت کرونا به مشاغل کارفرمایی در لرستان پرداخت شد
آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون ۱۴ میلیارد تومان خسارت کرونا به مشاغل کارفرمایی در استان لرستان پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آشتاب در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به پرداخت تسهیلات مشاغل کارفرمایی آسیب دیده از کرونا اظهار داشت: تا پنجم مرداد ماه سال جاری ۱۹ هزار ۱۰ طرح خسارت دیده از بیماری کرونا برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کرده‌اند که بیش از ۱۴ هزار طرح آن به شعبات بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: طرح های معرفی شده به بانک حدود ۱۸ هزار شغل است که در حال حاضر نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان به مشاغل کارفرمایی پرداخت شده است.

,

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه ثبت نام کنندگان برای مراجعه به بانک تا پایان مردادماه فرصت دارند بیان کرد: از مردم خواهشمندیم هرچه سریعتر جهت تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات خود به شعبات بانک های مشخص شده مراجعه کنند.

,

وی تصریح کرد: در راستای کمک به بنگاه های آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا، به متقاضیان کسب و کارهای کارفرمایی و خویش فرمایی تسهیلات ۱۲ درصدی با بازگشت اقساط ۲۴ ماهه و و زمان دوماهه تنفس تا پایان مهرماه با سرانه هر نفر ۱۲ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

,

آشتاب خاطرنشان کرد: هدف اصلی کارگروه اقتصادی ستاد مبارزه با کرونا حمایت از بنگاه‌ها، حفظ اشتغال، تولید و خدمات در بنگاه های آسیب دیده است که در این راستا تعداد ۱۴ رسته و فعالیت در بخش‌های خدمات، صنعت و کشاورزی مشخص شده و این رسته ها بخش عمده اشتغال کشور را در بر می گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه